Beantwoord

Betalingsproblemen op rekening

  • 25 February 2024
  • 10 reacties
  • 52 Bekeken

Goedemiddag,

 

ik heb met mijn iphone problemen met betalen met mobiel nummer. Dit deed het altijd maar sinds 2 maanden niet meer. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 27 February 2024, 11:05

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Esra, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er een aantal blokkades staan op betaalde contentdiensten en betalingen derde partijen via je Odido factuur (op klantverzoek). Wil je dat ik deze blokkades ophef? Met jouw akkoord ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Goedemorgen,

is het dan mogelijk om icloud enzo weer via factuur te betalen? 

 

want hij geeft ook aan dat mijn nummer niet als odido nummer wordt herkend

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Esra, dat zou dan inderdaad mogelijk moeten zijn! 😄

Dan is dit akkoord

Reputatie 7
Badge +9

Hi Esra, ik heb de blokkades zojuist opgeheven. Geef het systeem even de tijd om dit te verwerken en dan moet het straks helemaal werken. Laat je het me weten of het lukt?

 

Helaas werkt het nog steeds niet, mijn 06-nummer wordt niet als nummer van odido herkent

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Esra, bedankt voor je screenshot! Ik zie dat er nog 1 blokkade stond, deze heb ik zojuist ook verwijderd. Wil je het over een uurtje nog eens proberen? Mocht het niet lukken, probeer dan ook het volgende: 

Dit is eigenlijk alles wat ik voor je kan doen. Mocht het hiermee niet lukken, dan moet ik je vragen contact op te nemen met Apple. Ik hoop dat zij je hier dan verder mee kunnen helpen! Ik hoor het graag van je!

Hoi Esra, bedankt voor je screenshot! Ik zie dat er nog 1 blokkade stond, deze heb ik zojuist ook verwijderd. Wil je het over een uurtje nog eens proberen? Mocht het niet lukken, probeer dan ook het volgende: 

Dit is eigenlijk alles wat ik voor je kan doen. Mocht het hiermee niet lukken, dan moet ik je vragen contact op te nemen met Apple. Ik hoop dat zij je hier dan verder mee kunnen helpen! Ik hoor het graag van je!

hi Marciano, ik heb hetzelfde probleem en heb je een privé bericht gestuurd  zou je ernaar kunnen kijken?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nancy, yes, ik kom bij je! 😊

Reageer