Beantwoord

betalingsregeling herinnering

  • 13 November 2023
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Beste,

 

nu krijg ik herinneringen van een betalingsregeling die ik heb lopen bij jullie van een factuur in Oktober die ik al betaald heb. Heb zojuist terug gekeken en het gaat om precies dezelfde kenmerk als die ik betaald heb. Nu dreigen jullie met afsluiting terwijl ik deze al gewoon betaald heb. Zie ook op de forum dat veel mensen problemen hebben met betalingen waarvan jullie zeggen die nog gedaan moeten worden terwijl mensen hem al betaald hebben.

 

graag hoor ik hoe dit opgelost gaat worden en heb de screenshots van betaling en bewijs dat het om hetzelfde kenmerk gaat als wat ik heb betaald.

 

graag hoop ik dan ook op een spoedig antwoord

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 14 November 2023, 12:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JermaineDane 

Als je in de Odido app kijkt of via de website, zie je daar nog iets open staan dat nog betaald moet worden? Als je handmatig een bedrag hebt overgemaakt dan bestaat er een kans dat deze niet goed is verwerkt door een niet volledige omschrijving bijvoorbeeld.

Dank voor het snelle bericht nee de enige die nog openstaat is de betaling van december de rest staat op betaald.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JermaineDane 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er nog een bedrag van 28.82 euro openstaat van je betalingsregeling die eerder was gestorneerd rond 20 oktober. Daarna heb jij op 25 oktober je reguliere maandfactuur betaald en die is goed verwerkt, maar het bedrag van je betalingsregeling staat dus nog open volgens ons systeem. Als je die overmaakt dan ben je helemaal bij. Dit zie ik je ook terug in Mijn Odido bij Facturen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Ik heb op 20 oktober en op 25 oktober een betaling gedaan van 28.82 dus me betaling van 25 oktober was die regeling van 20 oktober. Daarnaast heb ik ook nog me normale factuur betaald inderdaad. Heb dus in 5 dagen tijd me factuur betaald + 2x de 28.82 dus dan hoor ik toch geen achterstand te hebben in me regeling.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JermaineDane 

Je reguliere maandfactuur is €57,66 dit kun je ook terugzien bij Abonnement en je andere facturen. Je betalingsregeling was €28,82 en dus is het bedrag dat je op 25 oktober hebt overgemaakt en totaal bedrag van €57,66 van je reguliere maandfactuur en staat je betalingsregeling nog steeds open. Dit kun je allemaal terugzien bij Facturen in Mijn odido.

Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Jullie snappen het niet ik heb 20 oktober de regeling van september betaald en 25 oktober de regeling van 20 oktober en daarbij ook nog mijn normale factuur

 

Reputatie 7
Badge +14

De moderator ziet ook een stornering op 20 oktober. Dus blijkbaar heb je ook iets terug laten boeken. Zo ontstaat onduidelijkheid en handmatige overboekingen kosten altijd meer tijd en wellicht is dat zelfs op een andere factuur geboekt dan jij in gedachten had.

Het zijn betalingen via jullie eigen ideal links dus snap niet waar dat fout gaat in jullie systeem ik heb zowel me betalingsregeling betaald als me normale factuur. Dus waar moet dat geld anders heen gaan. Dat wil ik wel weten waar mijn betalingen heen gaan dan want heb verder geen achterstanden

Reageer