Beantwoord

Bij overname ODIDO verkeerde naam op factuur

  • 23 December 2023
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Toen mobiel en wifi (Tele2 + T-Mobile) samen 1 account (ODIDO) werden is de verkeerde naam op het factuur gekomen.

 

Mobiel stond op naam van mijn vader (A.E. Rees) en wifi op mijn naam (S.T. Rees). De bedoeling was dat het allebei onder ODIDO op mijn naam kwam te staan, maar het is dus precies andersom gebeurd.

 

Hoe kan dit aangepast worden?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 December 2023, 14:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Toen mobiel en wifi (Tele2 + T-Mobile) samen 1 account (ODIDO) werden is de verkeerde naam op het factuur gekomen.

 

Mobiel stond op naam van mijn vader (A.E. Rees) en wifi op mijn naam (S.T. Rees). De bedoeling was dat het allebei onder ODIDO op mijn naam kwam te staan, maar het is dus precies andersom gebeurd.

 

Hoe kan dit aangepast worden?

Hallo @Sam Rees, welkom op onze Community! Geen zorgen, dit kan ik voor je aanpassen. kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer