Beantwoord

bkr

  • 21 September 2023
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Hi. Ik heb rest geld voor mij telefon afbetalen. Over een week geleden en is nog in BKR als loopend…

 

Ik heb contact opgenomen met bkr. Ik heb informatie ontvangen dat nog niemand dit heeft gemeld. Bij hen duurt het één dag vanaf het moment van melding... en er is een week verstreken sinds ik heb betaald.

 

"

Aanpassing niet verwerkt?

Zie je dat je gegevens niet zijn aangepast? Dan hebben we nog geen opdracht van je kredietaanbieder om dat te doen. Wacht je al wat langer? Neem dan contact op met je kredietaanbieder en vraag na wanneer zij de aanpassing aan ons doorgeven."

icon

Beste antwoord door Cristien 21 September 2023, 11:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Mati1990  Welkom in de community van Odido. Heb je ook aangegeven dat Odido het moet doorgeven aan de BKR?

Zorg ervoor dat je profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) (Klik hier)

Natuurlijk. Odido beweert dat het het binnen twee dagen daarna doet, waarna het binnen 5 dagen per week is verstreken en het nog steeds niet werkt.

hier hetzelfde!!!! vrijdag betaald en nog niets verwerkt. sterker nog op dezelfde dag alles betaald (4x toestel en er blijft 1 open staan) en niemand die mij kan helpen bij odido want ze weten van niets!!!!

 

Reputatie 6
Badge +6

hier hetzelfde!!!! vrijdag betaald en nog niets verwerkt. sterker nog op dezelfde dag alles betaald (4x toestel en er blijft 1 open staan) en niemand die mij kan helpen bij odido want ze weten van niets!!!!

 

Hallo @w1973, ik heb je zojuist van een antwoord voorzien in dit Topic: 

Zullen we het centraal houden in één topic? Dan blijft het overzichtelijk voor iedereen. Alvast bedankt! 

Groetjes, 

Pharwin

Graag, maar ik kryg geen reactie dus probeer t nu maar bij iedereen.

Reageer