BKR afmelding ingelost telefoon krediet

  • 22 January 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Per 16-01-2024 is mijn nieuwe abbo ingegaan. Dit was met een toestel krediet van 996 euro. Echter door een hypotheek aanvraag heb ik dit toestelkrediet op 16-01 direct volledig ingelost via ideal in mijn odido account. Bkr afmelding zou dan binnen 2 werkdagen gedaan zijn volgens de bevestiging mail van Odido.
Echter als ik na een week nu inlog en mijn Bkr gegevens bekijk, staat dit toestel krediet nog als lopend geregistreerd en niet als beëindigd.
Ik en mijn vrouw heb beide een abbo en beide op deze datum ingelost. Haar is wel Bkr afgemeld, de mijne helaas niet.
Graag zsm afmelding Ivm een hypotheek aanvraag.

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi RVDH, welkom op de Community! Goed om te zien dat er inderdaad al cases voor je zijn aangemaakt. Ik zie dat mijn collega van Finance je vanochtend heeft gemaild dat zij aan het BKR heeft doorgegeven dat je toestelkrediet volledig is afbetaald. Zoals ook in de mail vermeld zou de registratie binnen 2 werkdagen aangepast moeten zijn. Houd het de komende 2 dagen even goed in de gaten. Laat je het me weten of het dan allemaal in orde is? Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel succes met je hypotheek aanvraag! 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

Er is nu een case aangemaakt nadat ik voor de derde keer heb gebeld. Echter kon diegene mij niet aangeven hoe lang dit duurt. Ik zit met een lopende hypotheek aanvraag, dus zou fijn zijn als odido dit zsm kan oplossen. De belofte om dit binnen 2 werkdagen af te melden is al niet nagekomen. Erg vervelend dat ik nu maar steeds opnieuw contact moet zoeken om tot een oplossing te komen en dit graag zsm bij BKR af te melden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi RVDH, welkom op de Community! Goed om te zien dat er inderdaad al cases voor je zijn aangemaakt. Ik zie dat mijn collega van Finance je vanochtend heeft gemaild dat zij aan het BKR heeft doorgegeven dat je toestelkrediet volledig is afbetaald. Zoals ook in de mail vermeld zou de registratie binnen 2 werkdagen aangepast moeten zijn. Houd het de komende 2 dagen even goed in de gaten. Laat je het me weten of het dan allemaal in orde is? Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel succes met je hypotheek aanvraag! 😊

Reageer