blokkade

  • 24 August 2023
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Ik heb een probleempje mijn simkaart is nu geblokkeerd omdat ik een betalingsregeling heb en hun vonden dat ik niet optijd had betaald terwijl ik het op de dag zelf netjes handmatig had overgemaakt en ik heb ook bewijs van mijn afschriften naar de mail van T-Mobile de zoekgeraakte betalingen mail. Vandaag heb ik mijn betalingsregeling geheel handmatig weer overgemaakt maar staat er nog een bedrag van €600 zoveel open en die kon ik dus geen betalingsregeling treffen omdat ik dus al had de hoge rekening kwam van vakantie dus vroeg me af of dat nog kon ? En het is heel vervelend dat ik handmatig dingen overmaak en ik door jullie in de problemen kom terwijl ik optijd betaal nu kan ik dus ook niet bellen naar klantenservice…

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @Tishiana 

Wat jammer om te lezen dat je een blokkade hebt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je nog een bedrag hebt openstaan van € 646,67. Op 1 augustus hebben we geprobeerd dat bedrag te incasseren, maar die is toen geweigerd. Je geeft aan dat je het handmatig hebt overgemaakt, wanneer heb je dat gedaan? Ik zie dat niet terug in het systeem en handmatig overmaken heeft vaak een verwerkingstijd van 3 dagen. De reden waarom je nu geen nieuwe betalingsregeling kan aanvragen is omdat je al een betalingsregeling hebt lopen. Je kan dus alleen het bedrag in een keer overmaken dat kan via My T-Mobile via iDEAL of handmatig. 

Je geeft aan dat je steeds handmatig overmaakt, maar het gaat sneller als je via My T-Mobile iDeal je betaling doet dan wordt het binnen een paar uur verwerkt. Heb je daar ook naar gekeken? 

De blokkade kan op dit moment niet verwijderd worden totdat er een betaling is gedaan. Op deze pagina zie je hoe je de betaling kan doen dus ik hoop dat je zo verder komt.

 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tishiana 

Wat jammer om te lezen dat je een blokkade hebt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je nog een bedrag hebt openstaan van € 646,67. Op 1 augustus hebben we geprobeerd dat bedrag te incasseren, maar die is toen geweigerd. Je geeft aan dat je het handmatig hebt overgemaakt, wanneer heb je dat gedaan? Ik zie dat niet terug in het systeem en handmatig overmaken heeft vaak een verwerkingstijd van 3 dagen. De reden waarom je nu geen nieuwe betalingsregeling kan aanvragen is omdat je al een betalingsregeling hebt lopen. Je kan dus alleen het bedrag in een keer overmaken dat kan via My T-Mobile via iDEAL of handmatig. 

Je geeft aan dat je steeds handmatig overmaakt, maar het gaat sneller als je via My T-Mobile iDeal je betaling doet dan wordt het binnen een paar uur verwerkt. Heb je daar ook naar gekeken? 

De blokkade kan op dit moment niet verwijderd worden totdat er een betaling is gedaan. Op deze pagina zie je hoe je de betaling kan doen dus ik hoop dat je zo verder komt.

 

Ik heb vandaag handmatig mijn hele betalingsregeling betaald die van 66 euro zoveel die heb ik handmatig overgemaakt als ik dat via iDeal zou over maken zo de 600 zoveel ook der bij komen en wou die als delen betalen en dat kan dus niet ? Ik heb een blokkade op mijn Sim dus kan ook niet de T-Mobile klantenservice bellen ??

Want zie namelijk als enige oplossing betalingsregeling voor die €600 en als ik langer wacht kom ik ook gewoon in de problemen erdoor dus ? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tishiana 

Goed dat je alvast je oude betalingsregeling hebt overgemaakt. Als je oude betalingsregeling volledig is betaald en verwerkt dan zul je straks op My T-Mobile de optie zien om een nieuwe betalingsregeling aan te vragen voor de € 646,67. Ik kan de blokkade niet verwijderen totdat er een betaling is gedaan of een nieuwe betalingsregeling.

Mocht je in het weekend hulp nodig hebben dan kun je het beste contact opnemen via Twitter of Facebook daar wordt je dan sneller geholpen. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb vandaag handmatig mijn hele betalingsregeling betaald die van 66 euro zoveel die heb ik handmatig overgemaakt als ik dat via iDeal zou over maken zo de 600 zoveel ook der bij komen en wou die als delen betalen en dat kan dus niet ? Ik heb een blokkade op mijn Sim dus kan ook niet de T-Mobile klantenservice bellen ??

Als je handmatig betaald is de verwerkingstijd ca. 3 werkdagen.  Aan de t-mobile kant moet dit namelijk ook weer handmatig worden gekoppeld. Via ideal wordt het direct in de systemen geboekt. Als je (in de toekomst) niet kan betalen via ideal, maak het dan 5 dagen voor de vervaldatum over. Zo voorkom je dat je straks definitief wordt afgesloten of erger het abonnement wordt opgezegd.  Want een onderdeel van een betalingsregeling is dat de facturen erna gewoon betaald worden.

P.s. €600 euro buiten bundels verbruik is toch ook wel wat " jezelf in de problemen brengen "? 

Oké duidelijk maar het nu al handmatig betaald wil gewoon een betalingsregeling voor het openstaande bedrag en dat gaat nu niet 

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Tishiana 

Goed dat je alvast je oude betalingsregeling hebt overgemaakt. Als je oude betalingsregeling volledig is betaald en verwerkt dan zul je straks op My T-Mobile de optie zien om een nieuwe betalingsregeling aan te vragen voor de € 646,67. Ik kan de blokkade niet verwijderen totdat er een betaling is gedaan of een nieuwe betalingsregeling.

Mocht je in het weekend hulp nodig hebben dan kun je het beste contact opnemen via Twitter of Facebook daar wordt je dan sneller geholpen. Ik hoop dat je zo verder komt!

@Tishiana

Zie hierboven. Handmatige betalingen vergen 3 werkdagen om zichtbaar te worden in de systemen. Daarna komt die mogelijkheid weer naar voren. Als je sneller weer aangesloten wilt worden kun je het openstaande bedrag vandaag per ideal! betalen.

Maar heb je die factuur van €600 goed bekeken? Is dit niet een soort van slotfactuur waarin de komende abonnement maanden in 1 keer in rekening worden gebracht i.v.m. beëindiging door t-mobile? Het is zo'n groot bedrag dat moet toch ergens vandaan komen?

Reageer