Beantwoord

Blokkade

  • 5 January 2024
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

 

Mijn account is geblokkeerd vanwege wanbetaling. Ik moet opnieuw aansluitkosten betalen en €40. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit weer recht getrokken word? Ik wil het graag allemaal betalen en dat mijn abonnement weer verder loopt alleen doe al mijn ideal links het niet meer. Kan iemand mij hier zsm mee helpen dat alles geregeld kan worden? :)

 

Alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door Cristien 6 January 2024, 13:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Dewiponsen  Had je al een betalingsregeling lopen en ben je die niet nagekomen?

Alles over betalen

In de mails van Odido staat precies wat je nog wel of niet kan doen om het op te lossen!
 

Nee geen betalingsregeling 

Reputatie 7
Badge +14

@Dewiponsen  Je hebt vast wel mails gekregen met uitleg?

Jaa over het betalen toen, en dat ben ik zelf gewoon stom vergeten. Maar mijn vraag is hoe ik dit nu weer opnieuw kan afsluiten?

Reputatie 7
Badge +14

@Dewiponsen  Automatischs betalen is de beste oplossing dan kan je zoiets nooit vergeten.

Of een prepaid kaart kopen. Op is dan op. 
In die mails staat vast wel wat je nu kan doen!  
Ik weet niet of dit nu nog werkt, hoelang betaal je al niet meer?
De enige die de juiste antwoorden weten zijn de moderators.

Zet vast  je telefoonnummers en geboortedatum in het privé deel van je forum account.

Succes.

 

Op je factuur staat een factuurdatum. Binnen 8 dagen na deze datum schrijven we het geld van je rekening af. Te weinig geld op je rekening? Dan proberen we het binnen 7 dagen nog een keer. Lukt het dan nog niet? Dan moet je het bedrag zelf overmaken. Dat laten we je dan weten.

Als je niet op tijd betaalt, helpen we je herinneren met een sms, brief of e-mail. Na deze herinnering heb je nog eens 19 dagen om te betalen. Heb je daarna nog niet betaald, dan komt er € 15 bovenop je rekening. Dat zijn incassokosten. Als je dan nog steeds niet betaalt, sturen we je een eindfactuur. Dit betekent dat we je abonnement stopzetten. Voor de maanden die je nog moet betalen totdat je contract afloopt, betaal je de helft. Heb je ook een lening op je toestel, dan moet je die helemaal afbetalen.

Goed om te weten:

  • Als je wil dat we automatisch afschrijven, moet je daarvoor toestemming geven.

  • Ben je de rekeninghouder, dan zorg je ervoor dat er voldoende geld op de rekening staat.

  • Staat er een incassoblokkade op de betaalrekening? Dan kan automatische afschrijving niet.

  • Vraag de bank waar je bij zit, als je meer wil weten over incassoblokkades.

 

Reageer