Beantwoord

Buitenland kosten Tele2 vs Odido ???

  • 11 September 2023
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Goedemiddag 

ik heb al jaren een abonnement bij Tele2. Binnenkort gaan wij naar Zwitserland.. bij Tele2 heb ik dit nagekeken en ondanks dat Zwitserland geen EU is, stond deze WEL hierbij. Alleen zelf bellen kostte geld, gebeld worden Gratis en data uit je bundel. 
nu is het Odido geworden en krijg ik andere tarieven te zien. En dat ik nu opeens extra data moet kopen “op reis” ?? 
ik heb de vraag ook via chat gesteld maar krijg geen antwoord hierop.. tevens vaak foutmeldingen in de nieuwe app…. 
 

tevens probeer ik een sms te sturen naar 5545 voor de prijs maar bij versturen Prijs Zwitserland krijg ik een smsje, Het land wordt niet herkend

 

ik wil graag weten waar ik aan toe ben

en het lijkt mij dat deze tarieven / voorwaarden niet zomaar aangepast mogen worden??

 

Iemand een idee..? 

 

 

icon

Beste antwoord door Occaj 11 September 2023, 13:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Kan je dit niet terug zien in Mijn Odido? Zover ik weet gelden voor jou nog de oude voorwaarden van toen jij je abonnement afsloot. 

Weet niet zeker of het ook geldt voor dit soort zaken. Maar dit lijkt mij wel het geval te zijn.

Hoi

 

nee , zie fotos

dat is wat ik te zien krijg bij buitenland

iets anders kan ik niet zo 123 vinden? Waar zou het evt nog anders kunnen staan?

 

bedankt 

Reageer