credit nota factuur maart 2024

  • 26 April 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Reputatie 1

op mijn factuur van maart 2024 heb ik 90 euro onterecht in rekening gecregen, daarop is een creditfactuur gemaakt. op 27 maart is de creditnota per mail bevestigd door odido.

vandaag 26 april zou het bedrag op mijn rekening staan. Helaas  niets op mijn rekening.

vandaag 26 april ontvang ik mail van odido, u hebt niet optijd betaald  bedrag : -88.06.

ik  bellen naar de klantenservice, ja meneer dat krijgt u eind volgende maand op uw rekening. vraag aan de klantenservice of ze even goed willen kijken en dat dit gaat over de factuur van maart. dit wordt na controle bevestigd en zou vandaag op de rekening moeten staan. heb de mededeling gedaan, mocht het maandag 29 april 2024 niet op de rekening staan, ik de factuur van maart zal stogneren ( terug boeken).

ben met de administratieve wanorde bij odido wel klaar…...graag verneem ik waarom ik het vandaag niet op mijn rekening heb staan. 

helaas lees ik teveel administratieve fouten van odido. in correct vakkundig oplossen is blijkbaar een probleem bij odido.

Cal van Odido 7 dagen geleden

Hoi @Zeeuw-ed, heel goed dat je aan de bel trekt en geen zorgen, dit kunnen wij absoluut voor je oplossen! Sorry voor mijn verlate reactie, je topic lijkt door onze vingers te zijn geglipt. Ik heb meteen uitgebreid je dossier doorgenomen. De incassodatum voor de factuur is inderdaad 26 april. Bij een creditfactuur werkt het alleen iets anders. Wij sturen namelijk kort na 26 april een opdracht aan de bank om het geld aan je terug te storten. Bij zakelijke rekeningen duurt dit al gauw een aantal werkdagen. Daarom kan ik je verzekeren dat het bedrag uiterlijk begin volgende week op je rekening zal staan.

Je zal het bedrag heel snel op je rekening ontvangen, dit is snel helemaal voor je rechtgezet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Zeeuw-ed, heel goed dat je aan de bel trekt en geen zorgen, dit kunnen wij absoluut voor je oplossen! Sorry voor mijn verlate reactie, je topic lijkt door onze vingers te zijn geglipt. Ik heb meteen uitgebreid je dossier doorgenomen. De incassodatum voor de factuur is inderdaad 26 april. Bij een creditfactuur werkt het alleen iets anders. Wij sturen namelijk kort na 26 april een opdracht aan de bank om het geld aan je terug te storten. Bij zakelijke rekeningen duurt dit al gauw een aantal werkdagen. Daarom kan ik je verzekeren dat het bedrag uiterlijk begin volgende week op je rekening zal staan.

Je zal het bedrag heel snel op je rekening ontvangen, dit is snel helemaal voor je rechtgezet!

Reageer