Beantwoord

Deezer proefmaand inrekening gebracht op factuur

  • 29 November 2023
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Goedemorgen,

 

Afgelopen maand heb ik een gratis proefmaand gehad voor Deezer Family. Deze heb ik een aantal dagen later weer stop gezet, zodat deze niet door zou lopen.

Deze proefmaand is echter wel in rekening gebracht afgelopen maand (€ 14,99).

 

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Lensen

icon

Beste antwoord door jeff_lensen 29 November 2023, 14:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jeffrey, ik zie dat je een nieuw topic hebt gestart, dus ik reageer direct even hier (in plaats van op je privébericht). Ik zie inderdaad dat de kosten voor je eerste maand Deezer Family in rekening zijn gebracht. De kosten van 9-10 tot 6-11 kwamen uit op € 14,02. Ik heb deze kosten direct voor je gecrediteerd en deze credit wordt met je volgende factuur verrekend.

Ik heb je er ook een bevestigingsmail over gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Hi Jeffrey, ik zie dat je een nieuw topic hebt gestart, dus ik reageer direct even hier (in plaats van op je privébericht). Ik zie inderdaad dat de kosten voor je eerste maand Deezer Family in rekening zijn gebracht. De kosten van 9-10 tot 6-11 kwamen uit op € 14,02. Ik heb deze kosten direct voor je gecrediteerd en deze credit wordt met je volgende factuur verrekend.

Ik heb je er ook een bevestigingsmail over gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

 

Hey Marciano,

Vriendelijk bedankt! Ik heb de mail ontvangen inderdaad 👍🏻

Reageer