Beantwoord

Dubbele incasso

  • 12 June 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo,

Maandelijks worden mijn abbonomentskosten keurig geïncasseerd. Mijn toestel, zo zie ik op mijn pagina, is al afbetaald. Echter wordt er elke maand nog een bedrag geïncasseerd waarvan ik niks kan terug vinden waarvan dat is en geen facturen op my t-mobile. Hoe kom ik er achter wat dit is, en of ik dat kan terugdraaien?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 June 2022, 19:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Beum87  Heb je @Waqqas Zijn advies al opgevolgd of is het probleem inmiddels opgelost? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Beum87  

Je zou de omschrijving van de incasso eens kunnen controleren op je afschrift. Staat er misschien een klantnummer die voor jou onbekend is/komt niet overeen met die van je huidige abonnement?