dubbele rekening

  • 2 October 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Wanneer hersteld ODIDO de verkeerde factuur? Ik had er eerder over geklaagd, maar die f-klantenservice is onbereikbaar!! Ik ga geen rekening betalen die ik al betaald heb! En nu dreigen jullie met het afsluiten van mijn telefoonabonnement!! Waar gaat het mis met uw  ongelooflijk niet klantvriendelijk 'nieuwe' bedrijf??? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dennis69 

Dit is een openbaar klantforum en ik wil je graag wijzen op je taalgebruik. Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt, maar dat kan je ook op een nette manier vragen. Graag verwijs ik je naar de huisregels. Ik zie dat er door een fout in ons systeem nog een factuur is opgestuurd, terwijl jij je toestelkrediet al hebt afbetaald. Dit hebben wij ook gecorrigeerd en zal zichtbaar zijn op de volgende factuur. 

Mocht het niet om de factuur van je mobiele abonnement gaan maar je Thuis aansluiting dan hoor ik het ook graag. 

In iedergeval werkt dit wel om een antwoord te krijgen, maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb het verschil van de factuur afgehaald en alleen de kosten die ik heb gemaakt overgemaakt. Fijne dag!

Reageer