Beantwoord

Extra gemaakte kosten

  • 11 August 2023
  • 13 reacties
  • 264 Bekeken

Goeiemorgen,

Mijn vrouw en ik zijn in Turkije en wij hebben beiden een travel en surfpas gekocht voor als wij buiten het hotel internet nodig hebben. In het hotel zitten wij op de Wifi van het hotel.

 

Nu hebben wij beiden in de My T-mobile app gezien dat we over de 200 euro extra kosten hebben gemaakt! Als we dan op het tabje “extra kosten” klikken, staan er geen extra kosten gespecificeerd behalve de aanschaf van de Travel en surfpassen. 
 

iemand enig idee hoe dit kan of wat te doen?

  •  
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 11 August 2023, 09:43

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je bundels aanschaft dan komen die als extra kosten in je overzicht terug. De specificatie (dag/tijd) komt straks op je factuur terug.

Hoi Rick0624, ik heb dit ook.

Zit in Miami. Surf pas gekocht €19,99. Echter bij extra kosten €416,97! terwijl in tabje extra kosten alleen de €19,99 als specificatie staat. Zojuist via chat hierover contact gehad met Stan vd helpdesk. Hij bevestigde dat dit een storing / onjuist is! De daadwerkelijke kosten zijn zoals je ze ziet als je op extra kosten klikt. 

 

@T-Mobile: allicht handig dat jullie deze storing ergens vermelden of staat dit al ergens?

 

Graag oom in dit bericht bevestiging dat dit klopt, zodat Rick0624 weet dat het klopt wat ik aangegeven heb.

 

Dank en groet, ChrisB66

 

 

Hoi Rick0624, ik heb dit ook.

Zit in Miami. Surf pas gekocht €19,99. Echter bij extra kosten €416,97! terwijl in tabje extra kosten alleen de €19,99 als specificatie staat. Zojuist via chat hierover contact gehad met Stan vd helpdesk. Hij bevestigde dat dit een storing / onjuist is! De daadwerkelijke kosten zijn zoals je ze ziet als je op extra kosten klikt. 

 

@T-Mobile: allicht handig dat jullie deze storing ergens vermelden of staat dit al ergens?

 

Graag ook in dit bericht bevestiging dat dit klopt, zodat Rick0624 weet dat het klopt wat ik aangegeven heb.

 

Dank en groet, ChrisB66

 

 

 

Als je bundels aanschaft dan komen die als extra kosten in je overzicht terug. De specificatie (dag/tijd) komt straks op je factuur terug.

Eric,  wat heeft hij aan je antwoord? Mijn inziens beantwoord je zijn vraag niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De hoge kosten die je nu terugziet komen door de storing. Op je factuur zie je straks de juiste kosten terug dus geen zorgen. Mocht er straks wanneer de factuur klaar staat onjuiste kosten op staan, dan corrigeren wij dat natuurlijk. 

@ChrisB66 Eric is een medeklant/Superuser en denkt graag mee met klanten op de Community. Hij heeft geen inzicht in storingen en dus geeft hij hier een algemeen antwoord namelijk dat er extra kosten zijn wanneer je een Travel & Surf aanschaft en op de factuur zie je de specificatie terug. Zijn antwoord klopt, maar in dit geval speelt er dus ook een storing. 

Beste T-mobile,

ik heb hetzelfde probleem in Turkije.

Kunt u ons laten weten wanneer de storing is opgelost en wij het correcte overzicht weer terug kunnen zien in de app?

Alvast bedankt.

groeten, Patrick 

Hoi Rick0624, ik heb dit ook.

Zit in Miami. Surf pas gekocht €19,99. Echter bij extra kosten €416,97! terwijl in tabje extra kosten alleen de €19,99 als specificatie staat. Zojuist via chat hierover contact gehad met Stan vd helpdesk. Hij bevestigde dat dit een storing / onjuist is! De daadwerkelijke kosten zijn zoals je ze ziet als je op extra kosten klikt. 

 

@T-Mobile: allicht handig dat jullie deze storing ergens vermelden of staat dit al ergens?

 

Graag ook in dit bericht bevestiging dat dit klopt, zodat Rick0624 weet dat het klopt wat ik aangegeven heb.

 

Dank en groet, ChrisB66

 

 

 

Hi Chris,

Bedankt voor je verhelderende antwoord, wat een enorme geruststelling! Ik schrok me wezenloos! Fijn dat het goed gaat komen! Geniet nog van je vakantie en hartstikke bedankt!

 

groet,

Rick

 

 

Hi allemaal,

De hoge kosten die je nu terugziet komen door de storing. Op je factuur zie je straks de juiste kosten terug dus geen zorgen. Mocht er straks wanneer de factuur klaar staat onjuiste kosten op staan, dan corrigeren wij dat natuurlijk. 

@ChrisB66 Eric is een medeklant/Superuser en denkt graag mee met klanten op de Community. Hij heeft geen inzicht in storingen en dus geeft hij hier een algemeen antwoord namelijk dat er extra kosten zijn wanneer je een Travel & Surf aanschaft en op de factuur zie je de specificatie terug. Zijn antwoord klopt, maar in dit geval speelt er dus ook een storing. 

Hi Hajar,

Bedankt voor je antwoord! Is een hele geruststelling!

Groet,

 

Rick

Hallo allemaal, 

Blij om dit te lezen, want wij hebben precies hetzelfde aan de hand. Wij zijn momenteel in Miami en zien bedragen terug van 455 en 1500 euro, terwijl we travel en surf hebben afgesloten. Daarnaast helemaal niet gebeld in de VS. Kan iemand aangeven wanneer dit verholpen zou zijn, dat zou voor ons een enorme geruststelling zijn. Bedankt alvast.

 

Groet, Marcel

Ik zie net in de APP dat het bedrag extra kosten weerjuist is. Bedankt T-Mobile voor de snelle actie!

ik heb precies hetzelfde in Turkije

 

197 euro.

de app staat nu weer op 0

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @moi122 

Op de factuur worden straks alleen de bestelde internet bundels in rekening gebracht. Het ziet er nu alleen wat vreemd uit.

bedankt voor je antwoord.

 

toen ik in Turkije aankwam heb ik geen sms ontvangen om de bundel aan te vragen. dit heb ik dus 3 dagen later gedaan.

ik heb helaas de roaming aan laten staan maar niet op het internet geweest.

ik heb me laten vertellen dat er dan niks aan de hand kan zijn, omdat je zonder een travel en surf bundel niet het internet op kan. dat zou je alleen kunnen met een  bundel en dus  het met je eigen internet zeg maar.…

helaas kan ik dit niet in zien onder mijn nieuwe maand is ingegaan.

nu maar hopen dat ik goed geïnformeerd ben 

 

 

Reageer