Beantwoord

Facturen niet inzichtelijk, klantenservice onbereikbaar

  • 19 November 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Het is voor mij onmogelijk om mijn facturen in te zien aangezien er telkens een onbekende foutmelding komt. Op verschillende apparaten en netwerken ingelogd maar foutmelding blijft. Contact opnemen via de chat werkt niet aangezien er telkens de melding komt “Iedereen is bezet” en telefonisch is er na 30 min nog steeds geen persoon die de telefoon oppakt.

 

Kan iemand mij helpen om alle facturen van 2022 en 2023 inzichtelijk te krijgen? `Begint namelijk wel al lekker met deze service en samenvoeging van bedrijven.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 November 2023, 16:46

Bekijk origineel

2 reacties

@Hokie_pokie Ik denk niet dat je oude specificaties kan aanvragen. Ze verwijderen elke 6 maanden facturen. Ik download elke maand. Vroeger ze hebben een pdf gestuurd met email maar dat stopte en dan ook begonnen facturen verwijderen. Voor mij maak zo veel niet uit. Als bel specificaties kloppen dan het is prima. Maar ja het is lastig

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Hokie_Pokie, welkom op de Community! Je wil je facturen natuurlijk gewoon kunnen inzien en daar help ik je graag bij. Gaat het om een mobiel of thuis-abonnement? En kun je een screenshot maken van de foutmelding? Gaat het om een facturen van een mobiel abonnement, dan kun je deze tot 2 jaar terugkijken. Probeer je dit via de app of via de webversie

Laat het me maar weten. Als het om een Thuis-abonnement gaat, dan neemt een van mijn collega's het van me over. Komt in ieder geval goed! 😄

Reageer