Factuur betaald maar simkaart nogsteeds geblokkeerd

  • 25 September 2023
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Hi, vorige week donderdag 21-09-2023 kreeg ik een mail dat is een betalingsachterstand had, deze is betaald alleen nu is mijn simkaart op 25-09-2023 nogsteeds geblokkeerd. 

Ik kan dus ook niet een medewerker telefonisch bereiken om mij hierbij te helpen. 

Groeten,

Bregje 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bregje123 

Als je geblokkeerd bent dan met je het hele bedrag dat open staat betalen, als je in My Odido kijkt staat dan alles al betaald?

En had je betaald via iDeal of handmatig via internetbankieren?

Hi,

Er moet nog wel een deel betaald worden alleen dat is met een betalings afspraak. Verder staan er wel nog openstaande facturen in de app, die zijn echter al wel betaald een handmatige overschrijving. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bregje123 

Ben je momenteel in het buitenland? Zo ja, dan wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland als je een betalingsregeling hebt. De blokkade wordt verwijderd als je achterstand is voldaan. Mocht je in Nederland zijn dan kijk ik graag met je mee.  Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen.  

Reageer