Beantwoord

Factuur hoger sinds juni

  • 19 October 2023
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, ik zie dat mijn factuur sinds juni hoger uitvalt. 
wil graag de reden weten. Odido is nergens te bereiken. Ik ga niks meer betalen tot ik antwoord heb. Waarom wordt afgesproken bedrag omhoog gedaan zonder dat ik het weet? Van 50,50 naar 51,89. 

icon

Beste antwoord door eric 19 October 2023, 08:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dit is de inflatiecorrectie.  Deze wordt jaarlijks toegepast volgens de algemene voorwaarden. 

Oke en is dat bij bepaalde abonnementen? Want niemand in mijn omgeving heeft een hoger factuur. 

Reputatie 7
Badge +14

Het geldt voor alle abonnementen die voor oktober 2022 waren afgesloten. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Lzn  Welkom bij Odido.

Het heeft alles te maken met de maand van afsluiten van Het contract . Odido klanten krijgen dit in januari. 🫣 


 

Ik heb m november vorig jaar verlengd. 
vind het echt heel apart 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lzn, allereerst van harte welkom op de Community! Wat @eric en @CrisTien zeggen klopt als een bus. Ik heb direct eens met je meegekeken en ik zie dat je een oud-Tele2 abonnement hebt en dat je abonnement op 14-03-2023 van start is gegaan. Vandaar dat de inflatiecorrectie inderdaad vanaf 1 juli van toepassing is op jouw abonnement. Alle informatie hierover vind je in dit topic op onze oude Tele2 Community. 

Ik hoop dat het hiermee helemaal duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Ik zou dan graag mijn abonnement willen wijzigen. 
ben hier niet akkoord mee. Wat zijn mijn opties?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lzn ,

Je kunt binnen je abonnement elke maand de bundels naar boven of beneden bijstellen. 

Je geeft aan niet akkoord te zijn gegaan, maar inflatiecorrectie is onderdeel van de algemene voorwaarden.  Als je een abonnement afsluit ga je daar wel mee akkoord. Zie ook de info pagina waar de moderator naar verwijst.

 

Reageer