factuur juli staat onbetaald maar is betaald

  • 18 September 2023
  • 16 reacties
  • 172 Bekeken

Factuur van juli staat nog steeds op onbetaald en die is wel degelijk betaald 

Nu ben ik geblokeerd omdat mijn betalings regeling niet afgeschreven is

Maar aanmaning is factuur van februari en van juli 

Erg onduidelijk dit allemaal graag wil ik dit snel.opgelost hebben ben hier al tijdje mee bezig ... er staat nu zelfs dat als.ik vandaag niet betaal alles word opgeheven en ee mening krijg etc . Graag snelle reactie 


16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Debbers 

Heb je het openstaande bedrag via iDEAL betaald of handmatig via je bank?

Als je betaalt via iDeal dan zou de betaling vrijwel direct verwerkt moeten zijn en bij handmatig overmaken kan de verwerking tot 3 werkdagen duren.

Wanneer je aansluiting geblokkeerd is dan moet je het hele openstaande bedrag betalen om je aansluiting weer te kunnen gebruiken.

Tis in augustus al betaald 

Er klopt niks van alle facturen 

Rare bedragen ook

Deze factuur van juli is eind aug betaald

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Debbers 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en voor het nummer dat eindigt op 65 staat nog een bedrag open bij ons. Dit kan je zelf ook terugzien in Mijn Odido bij Facturen. Je kan via iDeal je betaling direct voldoen en dan ben je helemaal bij met de achterstand en betalingsregeling die je had. Laat je even weten of het lukt?

Hoi ja klopt maar fa tuur juli staat open maar doe.is betaald.

En die ander factuur die februari die klopt.ook niet

 

De betaalafspraak maak ik woensdag meteen over . 

Masr die andere klopt niet 

Hier bewijs

 

Foto verwijderd door moderator: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Debbers   Zet nooit privégegevens online in een openbaar community.

De moderators zullen de scan verwijderen. Als ze om bewijs vragen die je dat privé sturen. (Alleen als ze er om vragen)

Nee idd maar ik word gek het is betaald en heb blokkade en morgen stoppen ze het abbonoment enz enz ik word er nuet goed van ben er hele dag mee bezig vanuit me nachtdienst 

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Debbers 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en voor het nummer dat eindigt op 65 staat nog een bedrag open bij ons. Dit kan je zelf ook terugzien in Mijn Odido bij Facturen. Je kan via iDeal je betaling direct voldoen en dan ben je helemaal bij met de achterstand en betalingsregeling die je had. Laat je even weten of het lukt?

@Debbers  heb je dit goed nagekeken. Loop anders even alles na. Meestal heeft @Hajar van Odido het bij het rechte eind.

Betaal bewijs van de factuur van juli heb ik gestuurd verder staat er wel.nog iets open maar daar had ik al over bericht dat dat 20 ste overgemaakt word ..

Er zou geen blokkade komen 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Debbers ,

Het heeft niet zoveel effect als je belt dat het bedrag “ eraan komt” . De factuur systemen werken met deadlines en daar horen ook informatie (lees dreigende mail) bij.  Je maakt het jezel fook best ingewikkeld door facturen door elkaar en handmatig en niet op tijd te betalen. Als je de facturen gewoon via automatische incasso laat afschrijven heb jij er geen omkijken naar en wordt je zeker niet afgesloten.

Ten eerste gaat het via automatische incasso

Ik had wat achterstand met onbetaalde facturen van mezelf qua inkomen .

Ten 2e ik had een afspraak voor 20ste te betalen 

Ten 3e de factuur waar ik het over heb is gewoon op tijd betaald factuur van juli en februari deze 2 heb ik dus een aanmaning voor gekregen en blokkade  beetje raar toch als.die al.betaald zijn en optijd betaald zijn !!!

Dit is de 2e blokkade voor de zelfde factuur die onbetaald staat maar wel.betaald is dus ......

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Debbers 

Wanneer er een betalingsachterstand is en wij een betaling binnen krijgen dan wordt het verrekend met oudere openstaande facturen. Op dit moment staan de facturen van juli en augustus nog open en samen is dat het totaal bedrag wat je terug ziet in Mijn Odido. Op welke manier heb je de betaling gedaan? Via iDeal in Mijn Odido of een handmatige overboeking? Ik zie in het systeem ook niet terug dat er een afspraak is gemaakt over een betaling die na de 20ste wordt betaald en ook zie ik geen aanvraag voor uitsel van betaling terug. Ik zie wel dat je in augustus een betaling hebt gedaan, maar dat is dus verrekend met eerdere facturen. Wat er nog openstaat is juli en augustus.

Mocht je een betaalbewijs hebben van het openstaande bedrag dat zichtbaar is in Mijn Odido kun je die dan delen zonder persoonsgegevens. Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

 

Hierbij betaal bewijs

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Debbers 

Dat klopt die betaling zag ik ook terug in het systeem, maar die was dus verrekend met oudere openstaande facturen. Hij was niet verrekend met de factuur van juli, omdat er er een grotere achterstand was. Op dit moment ben je bijna bij er staat nog een bedrag open en als dat ook binnen is dan zijn zowel je achterstand als de reguliere facturen helemaal bij. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Maar dan hoort wel.de blokkade eraf te zijn 

En vind het niet zo werken .. dit bedrag heb ik betaald en de andere bedrage. Zijn een regeling .. vind het heel.o duidelijk want zo weet ik. Niet wat betaald is.. iedereen kan wel.zeggen is verrekend maar heb daar geen overzicht van ... de regeling is ook gewoon betaald dus verkend met wat dan ?

Jammer dit maar de blokkade zou er wel af gaan dus vind wel.dat deze ook gebeuren mag dan 

Reageer