Beantwoord

Factuur kosten voor Internet in Buitenland, geen gebruik van gemaakt

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Op vakantie heb ik geprobeerd om gebruik te maken van de internetbundel. Activering hiervan zou bevestigd worden door een retour SMS. Deze heb ik nooit ontvangen, en heb ook geen internetverbinding gehad. De kosten zijn wel in rekening gebracht. Graag zie ik deze kosten retour.

Alvast bedankt voor de reactie 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 28 December 2023, 12:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Op vakantie heb ik geprobeerd om gebruik te maken van de internetbundel. Activering hiervan zou bevestigd worden door een retour SMS. Deze heb ik nooit ontvangen, en heb ook geen internetverbinding gehad. De kosten zijn wel in rekening gebracht. Graag zie ik deze kosten retour.

Alvast bedankt voor de reactie 

Hallo @Lianda_bakker, goed dat je contact hierover opneemt, ik zoek dit graag voor je uit! Gaat het om een '’Internet op Reis'’ bundel, die je had aangeschaft, omdat je in een land zat die buiten de EU valt? Of gaat het om een land binnen de EU. Zou je me hier meer duidelijkheid over kunnen geven? Kun je mij ook een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken naar je factuur! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer