factuur tweede maand Mobiel Internet 10 gb 10 euro hoger

  • 15 September 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Beste Odido,

Mijn factuur voor 08.09.23 t/m 07.10.23 voor mijn sim only 10 gb abbonement valt uit op 27.50 euro voor het abbonement. Dit is nog voor extra kosten, echt puur alleen het abbonement op de factuur. De eerste factuur, en de afgesloten prijs die ook nog steeds op de site staat, is 17.50 voor dit abbonement. Hoe komt dit, en hoort dit niet gewoon 17.50 euro te zijn? Ik hoop dat een medewerker hierin mee kan lezen.

 

Mvg

Neal


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nealvanzet 

Kun je een screenshot delen van de factuur? Zonder privegegevens.

Is het misschien zo dat de kosten voor meer dan 1 maand berekend zijn?

Uiteraard kan ik eventjes mijn factuur sturen. Ik heb hem nogmaals bekeken, maar het lijkt nog steeds voor 1 maand te zijn (september tot oktober)

 

Mijn excuses als ik hem verkeerd begrijp, maar voor mijn ogen lijkt het om 1 maand te gaan

 

Update:

De factuur was inderdaad incorrect: had ik dit niet gespot, had ik onterecht 10 euro extra betaald. De klantenservice zal 10 euro terugstorten op crediet.

Er gaat de laatste tijd heel veel mis bij odido: deze onterechte onjuiste factuur, een onterechte onjuiste factuur voor het odido internet waar ik bij AMP bijna het dubbele had moeten betalen en ook zelf achter aan moest gaan bij de klantenservice, en een zeer matige kwaliteit telefonische klantenservice waar je echt moet vechten om doorgestuurd te kunnen worden naar de paar bekwame werknemers met goed Nederlands en daadwerkelijk verstand van zaken. Het helpt niet dat de meeste winkels nog steeds dicht zijn.

Ik raad zelf iedereen ten zeerste aan hun facturen te dubbel checken, ik weet niet wat er gebeurt is met T-Mobile, maar sinds de naam "Odido" heb ik tot nu toe alleen maar problemen ervaren of borderline illegale foute rekening ontvangen waar ik zelf achteraan moest. Hopelijk hebben andere betere ervaringen dan mij, en is bij deze dit probleem tenminste verholpen.

Reageer