Foutieve korting na wijzigigen mobiel abonnement

  • 26 September 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Al sinds het Vodafone tijdperk ben ik klant en heb ik zowel een thuis als mobiel abonnement.

Onlangs heb ik het mobiele abonnement van mijn vriendin telefonisch gewijzigd/verlengd waarbij zij van Unlimited naar een 20GB abonnement is gegaan.

Aan uw medewerker heb ik expliciet gevraagd of dit gevolgen heeft voor mijn 1Gbit verbinding voor € 25,-. Hierop heeft hij aangegeven dat dit niet het geval is.

 

Later kreeg ik een mail met bevestiging van de wijziging maar hierbij zag ik tot mijn schrik dat mijn internetverbinding toch duurder is geworden. Op 12 september heb ik dan ook direct een mail gestuurd naar service@odido.nl waar ik tot op heden geen reactie op heb gehad.

Graag kom ik dan ook alsnog in contact met iemand van Odido zodat ik weer de juiste prijs voor mijn thuisaansluiting berekend krijg.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Bij de nieuwe abonnementen horen de nieuwe klantvoordeel mogelijkheden.  O.a. extra korting op unlimited plus etc. Voor een combinatie met vast internet wordt 5 euro per maand korting gegeven. Je kunt geen klantvoordeel van de verschillende tijdperken combineren.  Als je naar een nieuw abonnement type gaat, dan krijg je de nieuwe klantvoordelen. 

 

Dit is niet zoals ik dit telefonisch met de klantenservice ben overeengekomen en is bevestigd.
Wijziging van de klantvoordelen was ik juist bang voor.

Als was aangegeven dat ik mijn oude voordelen zou verliezen had ik het mobiele abonnement nooit gewijzigd. Vandaar dat ik nu ook graag een correctie hiervan zie.

Same here.

Mijzelf voor 2 jaar gecommitteerd aan een mobiel abonnement om een paar euro goedkoper uit te komen.

Daarbij is eenzijdig de compensatie regeling beëindigd op mijn fiber internet. Ik betaal nu netto 12 euro/maand meer.

Oftewel ik bind mij aan odido als lokale klant en moet (veel) meer gaan betalen.

Hierover niet van te voren geïnformeerd, anders had ik dit natuurlijk ook niet gedaan.

Pieroman, al wat gehoord?

Ik denk dat ik maar een klachten procedure ga opstarten. Eric, hoe moet dat?

Reageer