Beantwoord

Geen klantvoordeel korting terwijl het wel is beloofd.

  • 11 August 2023
  • 18 reacties
  • 234 Bekeken

Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden mijn tel.abonnement verlengt.

Doordat ik in aanmerking kwam voor thuisvoordeel zou ik €11,- betalen i.p.v. €13,50.

Maar na het verzenden van mijn bestelling moest ik ineens toch €13,50 betalen.

Dus toen deze community opgezocht en via een medewerker proberen op te lossen. Maar die kon mij ook niet verder helpen.

Daarna t-mobile gebeld en die verwezen me weer naar t-mobile thuis.

Maar bij t-mobile thuis vonden ze het vreemd dat ik doorverwezen werd.

Maar de dame bij t-mobile thuis beloofde mij dat het op de volgende rekening goed zou komen.

Maar die belofte is ook niets waard gebleken want volgens mijn t-mobile app betaal ik nog steeds €13,50

Dus oppassen met verlengen van je abonnement.

Als ik dit hadgeweten had ik nooit verlengd natuurlijk.

icon

Beste antwoord door René102 14 August 2023, 16:48

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @René102 

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres staan geregistreerd, controleer ook in je My T-Mobile account bij meer onder klantvoordeel of de abonnementen zijn aangemeld en ze de voordelen ontvangen.

Hallo waqqas,

Het probleem is ook dat ik het niet kan koppelen.

Ik het wel koppelen maar dan vervalt mijn oude voordeel.

En de dame bij t-mobile thuis zei ook dat ik er dan achteruit op zou gaan (dat had ik zelf ook al gezien) en beloofde mij dat het geregeld zou worden.

Niet dus!

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt natuurlijk niet oude en nieuwe klantvoordelen door elkaar gebruiken. Als je naar een nieuwe propositie gaat dan zul je de nieuwe versie moeten accepteren. 

Oké, maar dan hadden ze me dat van te voren moeten melden. En me niet eerst laten verlengen zodat ik er zelf op achteruit ga. Mijn vorige abonnement was voordeliger. Ik vraag me af of ze dat terug kunnen zetten.

Er klopt in ieder geval niets van de verlenging.

Dan hadden ze er bij moeten zetten dat het vorige voordeel dan vervalt. Dit is dan toch een soort van misleiding.

Ik had het ingevuld met klantvoordeel en na verzending kreeg ik het voordeel niet.

Ja dan moet ik mijn oude voordeel laten schieten en mijn nieuwe voordeel selecteren.

Maar zoals de dame van t-mobilethuis er mij al op wees zou ik erop achteruit gaan dus moest ik dat zeker niet doen en zou ze het probleem oplossen.

Maar niemand bij t-mobile schijnen dat probleem te kunnen oplossen en wijzen steeds naar elkaar. T-mobile zegt dat het probleem bij t-mobile thuis ligt en t-mobile thuis zegt dat het probleem bij t-mobile ligt. Dan geef ik t-mobile thuis natuurlijk gelijk want het is een abonnement van t-mobile.

Best vreemd, ik dacht altijd dat t-mobile en t-mobile thuis één waren maar die schijnen niet samen te werken. Vandaar dat je dan problemen krijgt met klantvoordeel is mijn mening.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @René102, welkom op onze Community!

Het is mij niet helemaal duidelijk, gaat het om voordeel op je Thuis abonnement of op je mobiel abonnement? Je zegt namelijk €11 en €13,50, dit zie ik nergens terug? 

Hallo Tommie,

Het gaat om mijn mobiel abonnement.

En dan krijg ik dus voordeel op mijn mobiel abonnement maar vervalt mijn voordeel op het thuis abonnement. En dat voordeel van mijn thuisabonnement is voordeliger. Maar dat stond er niet bij toen ik mijn abonnement ging verlengen. Nu betaal ik 13,50 en mijn vorige mobiel abonnement was 9,80 voor 120 minuten. Dus ik had het nooit moeten verlengen eigenlijk.

 

Raar dat je dat niet terug ziet trouwens.

Het stond duidelijk op het formulier dat ik invulde online. 13,50 maar met klantvoordeel dus 11 euro.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @René102 

Ik wil graag met je meekijken maar daar heb ik wel je gegevens voor nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen. 

Hallo Hajar,

Ik kreeg net bericht dat ik aangemeld ben voor klantvoordeel.

Ik heb het even op mijn mobiele app gecheckt en het klopt.

Nu had ik al een paar collega's van je gesproken en niemand heeft het op kunnen lossen.

Ik ben nu heel erg blij. Dankzij jou is het uiteindelijk wel gelukt.

Heel erg bedankt hiervoor!

Gr, René

Reputatie 7
Badge +9

@René102 

Graag gedaan! Ben blij dat het nu is gelukt. Mochten er in de toekomst vragen zijn dan kun je hier altijd terecht!

Ik heb een soort gelijk probleem. Ik heb mijn oude internet verbinding opgehoogd. Aan de telefoon werd mij een klantvoordeel korting beloofd van €5 per maand welke ook zwart op wit staat. Nu heb ik de eerste factuur bekeken en het maandbedrag is zonder de €5 korting. 

Hoe kan dit en waar gaat het hier mis?

Reputatie 7
Badge +14

Je moet in jouw my-tmobile bij je vaste en mobiele abonnement even klantvoordeel activeren.

Dank je reactie @eric maar wij hebben geen andere abonnementen om toe te voegen. 

Ondanks dat wij geen andere Odido of tmobile abonnementen hebben is ons deze korting wel beloofd en hebben we dit zwart op wit staan.

Reputatie 7
Badge +14

Het klantvoordeel staat zwart op wit gebaseerd op de vraag "heeft u meerdere abonnementen ". 

"Met Klantvoordeel krijg je maandelijks extra voordelen als je meerdere abonnementen van Odido combineert op hetzelfde adres. Je krijgt deze voordelen als je 2 of meer abonnementen hebt aangemeld voor Klantvoordeel. "

Die vraag is mij niet gesteld. Ik mag toch hopen dat ze bij tmobile/Odido kunnen zien welke abonnementen ik, als klant, heb?

Reputatie 7
Badge +14

Als je klant bent kan de klantenservice je gegevens opzeoeken..maar er zijn mobiele abonnementen,  er zijn vaste abonnementen en jij kan ze als klant bij elkaar brengen door dezelfde voorletters + naam,  adres en email te gebruiken bij de aanvraag.

Klantvoordeel moet je dus zelf aanzetten. Als bijvoorbeeld je start met vast internet en een mobiel abonnement pas later wordt geactiveerd door nummerbehoud,  kun je daarna pas klantvoordeel aanzetten. 

Reageer