Beantwoord

Geen notificaties per e-mail voor facturen in oktober/november?

  • 12 November 2023
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Toen jullie nog T-Mobile waren kreeg ik netjes (zoals gewenst) per e-mail een notificatie als er een factuur klaar stond in “Mijn T-Mobile”. In oktober en november heb ik echter geen e-mails van jullie ontvangen (nee, ook niet in mijn spam folder) over facturen (die er uiteraard wel zijn).

Bij mijn “Betaalgegevens en factuurinstellingen” is de “Opslaan” knop grijs (niet actief) als ik voor facturen “In Mijn Odido” en voor meldingen “Per e-mail” kies (wellicht omdat dit al mijn huidige instellingen bij T-Mobile waren?).

Hoe krijg ik voortaan weer een e-mail als er een factuur voor mij klaar staat?

(voor zowel Thuis als Mobiel)

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 13 November 2023, 16:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Toen jullie nog T-Mobile waren kreeg ik netjes (zoals gewenst) per e-mail een notificatie als er een factuur klaar stond in “Mijn T-Mobile”. In oktober en november heb ik echter geen e-mails van jullie ontvangen (nee, ook niet in mijn spam folder) over facturen (die er uiteraard wel zijn).

Bij mijn “Betaalgegevens en factuurinstellingen” is de “Opslaan” knop grijs (niet actief) als ik voor facturen “In Mijn Odido” en voor meldingen “Per e-mail” kies (wellicht omdat dit al mijn huidige instellingen bij T-Mobile waren?).

Hoe krijg ik voortaan weer een e-mail als er een factuur voor mij klaar staat?

(voor zowel Thuis als Mobiel)

Hallo @sublimerote, goed dat je dit aangeeft, ik zoek dit graag voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? In je profiel zie ik alleen je Klantnummer voor Thuis erin staan. Je kunt eventueel daar ook je klantnummer voor mobiel invullen, dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin

 

Ik zie geen veld om mijn Mobiel klantnummer in te vullen…

Waar zou dat moeten?

 

Reputatie 7
Badge +14

 

Ik zie geen veld om mijn Mobiel klantnummer in te vullen…

Waar zou dat moeten?

 

In je forumaccount -instellingen 

Internet + Tv Klantnummer  ( het mag ook je mobiel klantnummer zijn)

(Privé)

Reputatie 7
Badge +14

@sublimerote  ik lees dat je @Pharwin van Odido  een privé bericht kan sturen. 
Klik op zijn naam  en stuur bericht met gegevens die hij vraagt.

 

Fijn dat Pharwin mij wil helpen! Ik heb mijn beide klantnummers in een privébericht met hem gedeeld.

Andere gegevens plaats ik liever niet op een openbaar forum (ook niet in een privébericht), maar op basis van de klantnummers moet een Odido medewerker die informatie toch in het eigen backend kunnen vinden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sublimerote

Ja, maar wij moeten wel een ID check doen zodat we zeker weten dat we de contractant spreken en geen fraudeur. Vandaar dat moderators deze gegevens ter verificatie vragen. Dit doen we dus allemaal om de gegevens van de klant te beschermen. Pharwin zal je met alle liefde verder helpen!

De mail voor Odido Thuis kwam vandaag weer binnen.

Nu nog wachten op die voor Mobiel.

Reageer