Beantwoord

Geld terug krijgen

  • 1 November 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een tijdje geleden een factuur 2 keer betaald en zou na 2 weken geld terug krijgen maar nog steeds niet gehad hoelang kan dit duren en wat kan ik er meer aan doen om dat wel terug te krijgen 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 November 2023, 10:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Niekw 

Het bedrag dat je te veel betaald hebt kan ook verrekend worden met de volgende factuur.

Dat is al gebeurd de vorige rekening dus had ik het al terug verwacht 

men ik ontvang geen rekening/factuur hier van en het resterend bedrag niet terug terwijl ik het wel terug wil hebben 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Niek, begrijp ik het goed dat het te veel betaalde bedrag al is verrekend met de vorige factuur? En stond er hierna nog een creditbedrag open? Dan zal deze ook op de volgende factuur verrekend worden. Ik kijk in ieder geval graag met je mee. Stuur je me een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan hebben we zometeen gelijk meer duidelijkheid! 😄

Heb ik je vorige week gestuurd in een privé bericht 

heb je er al na gekeken ?

Reputatie 6
Badge +6

Heb ik je vorige week gestuurd in een privé bericht 

heb je er al na gekeken ?

Hallo @Niekw, mijn collega Marciano is even tijdelijk afwezig, maar ik kijk ook graag met je mee! Zou je de gegevens in een privébericht naar mij willen toesturen? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer