Beantwoord

hoog buiten belkosten voor niet opgenomen gesprek?

  • 2 November 2023
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Gisteren later in de middag 16.45 ik heb naar mijn oude oom gebeld hij nam niet op zijn Telekom provider neem ik aan speelde een bandje " mobiele nummer je probeer te bereiken uitgeschakeld of niet in service gebied" ik heb meteen opgehangen. Dat duurde minder dan 2 minuten. In de midden nacht 47.77€ verschenen onder buiten bel kosten. Het lijkt jullie systeem gewoon gedraaid terwijl ik heb opgehangen? Dit klopt niet ergens zit fout. Ik wil graag een goed duidelijk uitleg hierover! In mijn gevoel poging tot oplichting 

Van morgen ik heb paar keer geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen helaas niet gelukt. Ook er is geen enkele optie om dit te melden.  Ik was al lang Tele2 klant nergens last had, dan tijdje Tele2 was T mobile qua ging goed. Dan alles werd Odido begon met een dreigement om abonnement veranderen. Dan zeuren abonnement verlengen en kiezen wat ze bieden en nu dit. Zeer teleurstellend situatie. 

Ik wil een oplossing!

Dank u

 

 

icon

Beste antwoord door Suri Jay 2 November 2023, 13:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Suri Jay 

Als het goed is kan je in de app van Odido ook de extra kosten en hoelang het gesprek duurde zien. Voor alleen het bandje van dit nummer is niet beschikbaar zou je geen extra kosten moeten krijgen.

Waar woont je oom en belde je vanuit NL?

@Waqqas mijn oom woont in Sri Lanka. Heel af en toe  bel ik hem om te vragen als hij kan zijn wifi aanzetten.  Dan wij kunnen via whatsapp bellen. Dit is de eerste keer heb ik direct gebeld.,Maar dan kreeg ik een bandje heb ik gewoon opgehangen. Afgelopen avond stond alleen maar 47.77€ meer info was er niet ,net gekeken nu staat 36 minuten gebeld had. Dat klopt niet wat moet ik zolang met een bandje.?

Dit vraag kan sluiten. Eindelijk naar meerdere pogingen geslaagd met iemand bij klanten service te praten. Ze hebben geluisterd en ze hebben een oplossing aangeboden. Wie was aan de lijn was aardige vrouw en mij goed begrepen. Ik zeg dank u.