Incassobureau Intrum

  • 5 March 2023
  • 6 reacties
  • 437 Bekeken

Hallo, ik heb een herinnering van Incassobureau Intrum ontvangen over ern factuur van 1 januari 2009. 

Volgens mij zijn er geen openstaande posten voor mijn telefoonnummer. 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Intrum werkte vooral voor Tele2 producten? Maar als een traject is overgedragen aan een incassobureau. Dan zijn zij de enigste contact voor jouw case. Je kunt bij intrum justia de gevraagde informatie opvragen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo, ik heb een herinnering van Incassobureau Intrum ontvangen over ern factuur van 1 januari 2009. 

Volgens mij zijn er geen openstaande posten voor mijn telefoonnummer. 

2009? pas op dat het geen spam is. Klik niets aan en ga eerst goed op onderzoek uit! 

Ik heb ook een factuur gekregen over een betalingsachterstand uit 2016. Ik heb in het verleden een betalingsachterstand gehad maar naar mijn weten heb ik toen alles afbetaald. Raar ook dat ze nu nog met iets uit 2016 komen toch of niet?

Reputatie 7
Badge +14

Neem dan even contact op met het incassobureau. Misschien is het wel spam / phising zoals @CrisTien al aangeeft.

@eric Is een intrum dan wel een officieel incassobureau? Ik kan ze wel bellen maar voor het zelfde geld krijg ik oplichters aan de lijn. 😅

Reputatie 7
Badge +14

Ja, dat is het bureau dat Tele2 altijd gebruikte. Bel ze via de contactmogelijkheden via hun formele website.

Reageer