Beantwoord

Niet betaalde factuur

  • 2 November 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hoi

Het probleem is dat er staat dat ik mijn vorige factuur nog moet betalen maar die heb ik al betaald en ik heb nog de bankafschrift ervan

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

 

Mvg 

Jean

icon

Beste antwoord door Cristien 2 November 2023, 19:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Jeanschochlin  Last van de storm of valt het mee?

wil je even in je account al de facturen nakijken? Het kan van een eerdere factuur zijn je betaald altijd pas aan het eind van een maand.

Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum)  mag ook mobiel klantnummer zijn.

De moderators helpen je verder!

Succes

Reputatie 6
Badge +6

Hoi

Het probleem is dat er staat dat ik mijn vorige factuur nog moet betalen maar die heb ik al betaald en ik heb nog de bankafschrift ervan

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

 

Mvg 

Jean

Hoi @Jeanschochlin, Allereerst welkom op onze Community! Ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt je openstaande facturen heel gemakkelijk inzien via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen en ze daar ook gelijk betalen middels de iDeal knop. Mocht je willen dat ik met je meekijk, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan heb ik alles compleet en kan ik gelijk met je meekijken in je account hoe het zit met je openstaande facturen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer