Beantwoord

Onjuiste facturatie bundel verre landen

  • 25 October 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Goedemorgen,  

Ik ben laatst in Sri Lanka geweest en heb i.v.m. voordelig internetten in verre landen het bundel GROEN M proberen aan te vragen. Ik heb hier geen bevestiging van ontvangen en omdat eerdere aanvragen nooit werden herkend, ben ik ervanuit gegaan dat de aanvraag voor het bundel GROEN M niet juist is ontvangen. Ik heb hier dan ook geen gebruik van gemaakt, maar de kosten zijn wel in rekening gebracht. 

Ik heb meerdere malen geprobeerd in contact te komen met een van jullie medewerkers, maar dit lijkt onmogelijk. Via de chat en telefonisch is het niet mogelijk om iemand persoonlijke te benaderen. De service vind ik dan ook ronduit slecht. 

Hopelijk lukt het op deze manier om een reactie te onvangen.

Ik hoor het dan ook graag.

icon

Beste antwoord door Claudia Broekmeulen 26 October 2023, 14:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Claudia, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je in Sri Lanka bent geweest. Hoe was het daar? Wat apart dat je geen bevestiging hebt gehad. Ik zie ook inderdaad dat je slechts 10MB data hebt gebruikt in Sri Lanka. Ik heb daarom direct een credit voor je ingevoerd van € 20. Deze zie je volgende maand terug en wordt met je volgende factuur verrekend.

Ik gok dat het komt door de drukte bij mijn collega's van de chat en aan de telefoon, dus ik ben blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Niet dat het hier niet druk is, maar ik ben blij dat ik dit snel voor je kon rechtzetten. Je ontvangt zo ook een mail met de bevestiging. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Groetjes,

Marciano

Hoi Claudia, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je in Sri Lanka bent geweest. Hoe was het daar? Wat apart dat je geen bevestiging hebt gehad. Ik zie ook inderdaad dat je slechts 10MB data hebt gebruikt in Sri Lanka. Ik heb daarom direct een credit voor je ingevoerd van € 20. Deze zie je volgende maand terug en wordt met je volgende factuur verrekend.

Ik gok dat het komt door de drukte bij mijn collega's van de chat en aan de telefoon, dus ik ben blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Niet dat het hier niet druk is, maar ik ben blij dat ik dit snel voor je kon rechtzetten. Je ontvangt zo ook een mail met de bevestiging. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Groetjes,

Marciano

 

Hi Marciano,

Bedankt voor je reactie en fijn dat het geregeld is! Voor nu heb ik geen vragen. Een fijne dag.

Groetjes Claudia 

Reageer