Onterechte afschrijvingen (dubbel topic)

  • 30 April 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

l enige tijd geleden heb ik contact gehad over dit nummer [Afgeschermd door moderator]. Mij is toen toegegzegd dat dit nummer zou worden opgezegd. Dit nummer is me ooit door een marketeer van T Mobile ‘aangesmeerd’ bij een zogenaamd gratis tablet. 

Nu wordt er nog steeds maandelijks een bedrag van € 8,77  afgeschreven. Er is geen manier waarop ik dit online kan opzeggen. Omdat ik in het buitenland werk kan ik niet bellen. Er is geen email, in mij online omgeving van Odidi is dit zogenaamde abonnement nergens te vinden.

HELP me ajb van deze last, dit nummer en de afschrijvingen af. 

icon

antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @tjtheron van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Geen zorgen, ik kan het abonnement voor je opzeggen. Echter, zie ik dat het abonnement nog loopt 25-5-2023. Je hebt altijd een maand opzegtermijn bij ons, dus als het abonnement vandaag wordt opgezegd, loopt deze nog door tot en met 30-05-24. Daarna zal deze worden stopgezet. 

Om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent, moet ik nog een extra verificatie met je uitvoeren. Ik heb zojuist een SMS verstuurd naar het nummer. Zou je de code met mij willen delen? Dan kan ik het abonnement voor je opzeggen! 

MIJN reactie:

Het punt is: precies dezelfde reactie heb ik weken geleden ook gekregen via de community en toen is mij dezelfde toezegging gedaan.

ik zie hier een verificatiecode van 3577.

ik zie dat de 10 minuten geldigheid van de code al weer voorbij zijn. 

Ik kan alleen niet uren achter de pc blijven zitten. (ben hier al de hele middag mee bezig, en ben weken geleden precies hetzelfde proces doorgegeaan).

Er is echt geen mogelijkheid om jullie fatsoenlijk en direct te bereiken. Dit kost me handenvol geld voor het maandelijkse bedrsg dat jullie afschrijven zonder dat ik in kan grijpen. 

  • STUUR ME AJB EEN MAIL DAT HET ABONNEMENT IS BEEIDNDIGD. PRECIES DITZELFDE HEB IK WEKEN GELEDEN OOK GEDAAN. IK HEB GEEN MANIER OM HET BEDRAG TE STORNEREN. Dit kun je zomaar als een vorm van diefstal beschouwen 

Marciano van Odido 16 dagen geleden

Hi tjtheron, ik zie dat je 3 topics over hetzelfde onderwerp hebt aangemaakt. Dit is tegen de huisregels. Ik sluit je twee nieuwe topics en we helpen je z.s.m. verder in je originele topic: bedrag wordt nog steeds afgeschreven | Odido community. Houd er s.v.p. rekening mee dat de Community geen live chat kanaal is en het kan soms even duren voordat je een reactie ontvangt. We beantwoorden topics en reacties op volgorde van binnenkomst. Geen zorgen, je krijgt sowieso altijd een reactie en ik zie dat Pharwin al voor je bezig was! 😄

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi tjtheron, ik zie dat je 3 topics over hetzelfde onderwerp hebt aangemaakt. Dit is tegen de huisregels. Ik sluit je twee nieuwe topics en we helpen je z.s.m. verder in je originele topic: bedrag wordt nog steeds afgeschreven | Odido community. Houd er s.v.p. rekening mee dat de Community geen live chat kanaal is en het kan soms even duren voordat je een reactie ontvangt. We beantwoorden topics en reacties op volgorde van binnenkomst. Geen zorgen, je krijgt sowieso altijd een reactie en ik zie dat Pharwin al voor je bezig was! 😄