Onterechte factuur

  • 21 September 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Hi,

 

Ik kan jullie telefonisch niet bereiken via de klantenservice. 

 

Het bedrag daf jullie proberen af te schrijven is niet terecht.  Ik heb in augustus aangegeven dat ik verhuisd ben, maar het wordt niet in jullie systeem doorgevoerd. Dat maakt dat ik geen klantvoordeel meer krijg.

 

Dat komt omdat er 'een bestelling' aangevraagd is, maar heb nooit een bestelling gedaan. Dat maakt weer Dat ik mijn adreswijziging telefonisch moest doorgeven. Dat heb ik in augustus gedaan. Met die adreswijziging wilde ik klantvoordeel voortzetten want ik woon samen met mijn vriendin die ook odido heeft.

 

De factuur die ik krijg staat wel op het nieuwe adres dus er is wel wat bekend, ik heb dus alles gedaan wat in mijn macht ligt om mijn klantvoordeel alsnog te krijgen. Ik kom niet door de klantenservice heen, dus ik kon niet anders dan storneren, in de hoop dat ik met jullie ik gesprek kom en jullie mijn adres kunnen wijzigen.

 

Ik hoor graag,


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wasehje, 

Voor het overzicht sluit ik dit topic, omdat we hem gaan oppakken in je andere topic! 😄