Openstaand bedrag wordt niet verwerkt

  • 4 June 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 (foto verwijderd door moderator i.v.m. delen privégegevens)

Hallo,

ik ben momenteel in het buitenland en was te laat met mijn 2 laatste facturen betalen, waardoor mijn simkaart is geblokkeerd. Ik heb vandaag al het openstaand betaald via de App, maar ik krijg nog steeds melding dat mijn facturen nog niet betaald zijn terwijl het geld van mijn bank is afgeschreven. Ook is mijn simkaart nog geblokkeerd. Ik heb mijn telefoon ook al uit en aan gedaan. 
mvg

 

 


3 reacties

Reputatie 5

Hey @Ep0706

Kan gebeuren natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je - zeker in het buitenland - gebruik wil kunnen maken van je abonnement. Ben je op vakantie? Het kan goed zijn dat het nog niet is verwerkt. Ik wil je hier graag bij helpen. Kun je mij via een privébericht sturen met daarin je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? 

Mocht je met iemand zijn dan kun je eventueel ook even bellen naar +31624001200. Dat is het nummer van onze klantenservice. Gezien tijd vermoedelijk van essentieel belang is, kan het handiger zijn om via die weg contact op te nemen (bereikbaar vanaf morgenochtend 08.00). Maar nogmaals, ik help je via deze weg ook graag. 

Laat je ook even weten als het is opgelost (wanneer je voor het telefonisch contact hebt gekozen)? 

 

 

Ik heb op de DM gereageerd, inmiddels staat er dat mn facturen betaald zijn maar mijn simkaart is nog steeds geblokkeerd. Zou iemand hier zsm naar kunnen kijken? Ik heb mn telefoon nodig en ben voorlopig nog in het buitenland. Ik kan ook de klantenservice niet bellen nu met een geblokkeerde simkaart. 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ep0706 

Ik heb het even overgenomen van Mitch en je gegevens gecontroleerd. Ik zie dat je betaling is verwerkt en dat je blokkade is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Je kan ook op deze pagina kijken met welke provider je het beste bereik hebt en handmatig het netwerk selecteren. 

Laat je even weten of het is gelukt en of je zo verder komt? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Reageer