Oude facturen

  • 4 October 2023
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Zou ik oude telefoonrekeningen met specificaties op kunnen vragen? En zo ja, tot hoe ver terug en op welke manier. Alvast bedankt!

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Zwabe, allereerst van harte welkom op de Community! In Mijn Odido vind je facturen tot en met 2 jaar terug. Specificaties kun je terugvinden tot 6 maanden. Ik heb direct meegekeken en in jouw Mijn Odido zie ik tot 4 maanden terug. Welke facturen en specificaties zou je willen opvragen? Laat het me maar weten en stuur me dan ook direct even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan vraag ik de facturen/specificaties op en zorg ik dat ze snel jouw kant op komen! 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Zwabe, allereerst van harte welkom op de Community! In Mijn Odido vind je facturen tot en met 2 jaar terug. Specificaties kun je terugvinden tot 6 maanden. Ik heb direct meegekeken en in jouw Mijn Odido zie ik tot 4 maanden terug. Welke facturen en specificaties zou je willen opvragen? Laat het me maar weten en stuur me dan ook direct even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan vraag ik de facturen/specificaties op en zorg ik dat ze snel jouw kant op komen! 😄

Dank je wel voor je reactie. Het gaat echter om facturen uit 2016. Is dat nog mogelijk? :-). 

Reputatie 7
Badge +14

Dank je wel voor je reactie. Het gaat echter om facturen uit 2016. Is dat nog mogelijk? :-). 



😂 volgens mij is dat heel oud💪🏻 dat is dus de rede waarom ik al de facturen bewaar in een specifieke mail map.

Succes maar ik gok dat dit te ver heen is!

Had voor mij ook handiger geweest inderdaad 🤕

Ik heb toch voor de zekerheid een privébericht gestuurd met mijn gegevens en de vraag. 😇

Reageer