Beantwoord

Probleem van factuur

  • 17 November 2023
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Via belsimpel werd ik Tmobile abonnement met telefoon. Op mijn contract staat dat ik €46 per maand moet betalen. Maar ik derde keer €48,5 gebetaald. Deze probleem is nog niet  opgelost. Mijn blad in Odido staat dat ik €48,5 per maand moet betalen. Wil iemand me helpen? Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 November 2023, 14:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @brhm87 

Het verschil van €2,50 zou het klantvoodeel kunnen zijn, wellicht heb je aangegeven dat je 2 of meer Odido abonnementen op je adres hebt terwijl dat niet zo is?

Ja. Mijn vrouw heeft Odido abonnement. We wonen in hetzelfde adres. Trouwens, in mijn contract heb ik 12,5 gb per jaar ,maar krijg ik sinds 3 maanden allem 10 gb. Alvast bedankt .

Reputatie 7
Badge +15

@brhm87 

Met klantvoordeel krijg je €2,50 korting en 2GB extra, kan je in je Odido account eens kijken of de abonnementen zijn aangemeld voor klantvoordeel?

Ik heb mijn account gekeken maar alles staat dezelfte. 

Reputatie 7
Badge +15

@brhm87 

Zie je ook de voordelen onder het kopje klantvoodeel staan?

Reageer