Beantwoord

T-Mobile kan niet rekenen? Korting unlimited klopt niet

  • 24 July 2023
  • 8 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 5

Mijn nieuwe abonnement is ingegaan maar ik kan er nooit zo goed tegen als dingen niet kloppen, ook al scheelt het maar 1 cent per maand… Kan iemand bij T-Mobile uitleggen waarom jullie 9,99 korting geven terwijl dit 10euro moet zijn? Ook om op het juiste bedrag per maand uit te komen zoals afgesproken bij het afsluiten van het abonnement.

 

Ik kom op 25,01 uit ipv 25euro….

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 July 2023, 10:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark-DenHaag 

Ik heb hetzelfde maar maak me niet echt zorgen om die €0,01.

Een moderator gaf aan dat het werkelijke klantvoordeel €9,99 is maar ze ronden dit bedrag af naar €10.

https://community.t-mobile.nl/facturen-564/t-mobile-mobiel-thuis-go-unlimited-kost-25-01-ipv-25-337180

Reputatie 5

De rekening is er en ik betaal die ene cent dus wel. Ik kan die cent wel missen maar als je bij alle klanten 1 cent extra incasseert is dat toch een leuke business model. Ik wil met 1 miljoen centen per maand overgemaakt krijgen…

Hoe gaat tmobile dit rechttrekken bij mij en andere klanten?

Reputatie 5

@Hajar bij mij wordt het niet afgerond. Blijkbaar een heel ingewikkeld proces van gemaakt, maar waarom niet gewoon 10euro korting, zoals afgesproken, ipv 9,99?

Reputatie 7
Badge +15

@Mark-DenHaag 

Je ontvangt €9,99 korting maar wanneer je op de website kijkt bijvoorbeeld dan wordt het voordeel afgerond geadverteerd.

Reputatie 5

@Mark-DenHaag

Je ontvangt €9,99 korting maar wanneer je op de website kijkt bijvoorbeeld dan wordt het voordeel afgerond geadverteerd.

Zal allemaal wel maar als op mijn contract 10euro korting staat moet het niet 9,99 of 9,98 of iets anders zijn. 

Reputatie 5

@Jason @Nora 

Ik heb rondgevraagd, ook op andere forums en zijn dus overal mensen die die ene cent wel gewoon betalen. Gaat natuurlijk maar om een enorm klein bedrag. Maar met honderduizenden klanten zou ik die ene cent per klant per maand wel overgemaakt willen hebben...

Reputatie 5

Gaat er nog een moderator reageren?

Verder krijg ik nu 24 cent retour omdat ze geen rekening kloppend met een contract kunnen maken.

Reputatie 5

Helaas blijft het stil en Odido dus heeeeel veel 1 centjes incasseren van heel veel klanten.

Straks om januari kan er vast wel gerekend worden ivm een inflatiecorrectie (die er in de praktijk helemaal niet is in de telecomsector). 

 

Zou Odido sieren om de prijzen niet te verhogen straks met alle problemen na de naamswijziging (met esims, nlalerts, koppel problemen met account, apps van oa oud tele2 gebruikers die de databundel niet goed weergaven etc. etc.). Hoop problemen voor een nieuwe naam en kleurtjes.

Reageer