Beantwoord

Terugstoring na 6 weken nog niet ontvangen

  • 27 November 2023
  • 12 reacties
  • 172 Bekeken

09 oktober toestelkrediet afbetaald via IDeal link vanuit de Odido app. Bedrag van 892,31 wel van mijn rekening maar niet goed verwerkt. Bedrag zou teruggestort worden. Mail ontvangen dat er een terugstortings verzoek op 27 oktober was aangevraagd en dat het binnen 2 weken op mijn rekening zou staan. Uiterlijk 10 november en zo niet dat ik dan contact moest opnemen. Meerder mailtjes gestuurd en nul reactie. Wel meer dan 15x gebeld en tot op heden (27-11) nog steeds niks ontvangen. 3x hebben ze beloofd om een spoed betaling te doen maar dat is dus niet gelukt. Elke keer word er van alles beloofd maar ze komen niks na. Het zou vandaag weer op mijn rekening staan maar weer niks dus. Wanneer gaat dit overgemaakt worden? 

icon

Beste antwoord door Tibbz81 4 January 2024, 10:22

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Tibbz, welkom op de Community! Niet fijn dat je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er graag voor je in. Ik weet dat terugbetalingen in de praktijk langer duren, maar dat komt uiteindelijk helemaal goed! 😄

Dankjewel voor je bericht Marciano. Heb u gisteren een privé bericht gestuurd. Hopelijk word er nu iets geregeld en word het eindelijk opgelost.

Het is al na 13:00 en nog steeds staat het bedrag niet op mijn rekening. Als het maandag verwerkt is dan zou het al lang op mijn rekening moeten staan. Het is toch niet weer verkeerd gegaan?!! Mijn geduld begint nu echt op te raken. Begin aardig geïrriteerd te raken. Tientallen belletjes verder en mailtjes zonder enig resultaat. Terugbel belofte van meerdere medewerkers waarvan nul nagekomen. Op 27 oktober (ja oktober) bericht dat de terugbetaling verwerkt was. Dat was ook een valse belofte en mijn vertrouwen is nu echt gezakt naar de nul grens. Hoelang gaat dit nog duren? Als het deze week niet op mijn rekening staat dan draag ik het over aan een incassobureau. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tibor, allereerst excuses dat het zo lang heeft geduurd. Ik heb je een meer uitgebreide reactie gestuurd via een privébericht, maar ook hier wil ik je graag laten weten:

Het duurde even voordat mijn collega's de betaling hadden gevonden. Inmiddels is dit gebeurd en hebben ze het overschot klaargezet in je account. Inmiddels heb ik de terugstorting aangevraagd (dit kan pas als het bedrag in je account staat) en hier heb ik je per mail een bevestiging van gestuurd. Het duurt nu nog maximaal 14 dagen.

Ik hoop snel positief bericht van je te ontvangen dat je het hebt ontvangen! 😄

Ps. Ik heb je tweede topic trouwens gesloten om het overzicht te bewaren en jouw case in dit topic centraal kunnen houden.

Goedemiddag, 

Vandaag 27 december nog steeds geen creditnota ontvangen en het bedrag is nog niet teruggestort op mijn rekening. Mijn IBAN is bekend en reeds door Marciano nogmaals doorgegeven. Dit is al meerdere keren doorgegeven. Wanneer gaat dit opgelost worden en waarom heeft dit zo lang moeten duren?!

We zijn bijna 3 maanden verder en geen creditnota en geen reactie meer over de status. Is er al wat bekend en wanneer kan ik de creditnota in de app verwachten?

Ik zou een reactie krijgen als ik hier een bericht zou sturen. Krijg dus helemaal geen reactie en waar blijft de terugstorting? Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Echt waardeloos!!! Graag zsm een reactie en update want dit duurt nu echt veels te lang!!!

??????????!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tibbz81 ,

Als.je jouw topic blijft bumpen komt het echt niet hoger op de lijstjes van de moderators. De afgelopen dagen waren er ook geen "mobiel" moderators, dus ik snap je ongeduld hoor, maar ook moderators zijn afhankelijk van de backoffice.  Dus nog even afwachten. 

Nog even wachten!!!! Ik wacht al 3 maanden, even wachten!!! Er word van alles hier beloofd maar NIKs nagekomen. Elke keer gaat er iets fout en word aan het lijntje gehouden. Onprofessioneel en onacceptabel. Wat is even wachten hier? Blijkbaar langer dan 3 maanden

Hi Tibbz, welkom op de Community! Niet fijn dat je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er graag voor je in. Ik weet dat terugbetalingen in de praktijk langer duren, maar dat komt uiteindelijk helemaal goed! 😄

 

Het bedrag is op mijn rekening teruggestort. Marciano heel erg bedankt voor jouw support. Jij hebt mij goed geholpen en er alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Marciano je bent een topper.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tibbz, ik had je natuurlijk al via privéberichten gesproken, maar ook hier; superfijn dat je het bedrag hebt ontvangen. Het duurde even, maar dan heb je wel wat. Nogmaals bedankt voor je geduld en het laten weten hier in je topic en ook vooral bedankt voor je mooie woorden. Dat is een goed begin van het nieuwe jaar en fijn om te lezen op mijn eerste werkdag. Daar doe ik het voor! 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 😄

Reageer