toestelkrediet

  • 28 September 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Beste,

Ik heb 6 september het restbedrag van mijn telefoon afbetaald om mijn BKR registratie te wissen i.v.m. een hypotheek aanvraag. Bij de afbetaling kreeg ik de melding dat er een probleem was opgetreden, terwijl er wel geld is afgeschreven van mijn bank. Ik heb meerdere malen met de klantenservice gebeld, echter ben ik al een hele tijd verder en is mijn probleem nog niet verholpen. Ik heb twee keer een mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@odido.nl. Tot heden heb ik daar niks over gehoord terwijl er stond dat er binnen 2 werkdagen contact opgenomen zou worden. Bij de telefoontjes die ik heb gepleegd hoorde van de ene medewerker dat de mail goed was ontvangen bij die afdeling, terwijl een andere medewerker die ik sprak aangaf dat het niet terug te vinden was in het systeem. De klantenservice geeft aan dat er wel een sms is verstuurd en dat er is gebeld naar mijn nummer vanuit die afdeling, alleen is dat helaas niet het geval, ik krijg hierdoor een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en ik vind het jammer dat ik iedere keer lang in de wachtrij moet staan en uiteindelijk niet verder geholpen kan worden. Ik hoop dat er via deze weg een oplossing voor mijn probleem komt, en dat de betaling zo snel mogelijk terug gevonden kan worden. Er bestaat namelijk een kans dat ik in de knoop kom te zitten met het kopen van een woning door deze vervelende fout en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Y tolun 

Ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt over je betaling. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik de status van je case controleren. 

Reageer