Twee facturen samenvoegen naar één verzamelfactuur?

  • 7 August 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb twee telefoonnummers op dit klantennummer, eindigend op 3833 en eindigend op 7263. Van beide nummers zie ik in het My T-0Mobile portaal een aparte factuur per telefoonnummer. Maar ze worden bij elkaar opgeteld als één bedrag geïncasseerd. Hoe kan ik een verzamelfactuur van beide nummers krijgen?

Dorienmas 8 maanden geleden

Hi @Hajar 

Ik ben er inmiddels (bijna 3 weken nadat ik mijn vraag stelde….) uit. Ik moest mezelf beheerdersrechten toekennen en 24 uur later kon ik verzamelfacturen (zakelijk) downloaden.

Bedankt voor je reactie, zij het wat laat. Zal wel door de vakanties komen ;-)

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dorienmas 

Ben je inmiddels verder geholpen? Gaat het om een zakelijk of particulier abonnement? Mocht het om een particulier abonnement gaan dan kijk ik graag met je mee. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mocht het om een zakelijk abonnement gaan dan kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice en je kan ze bereiken op 0800 7112. 

Ik hoor graag of je zo verder komt!

Hi @Hajar 

Ik ben er inmiddels (bijna 3 weken nadat ik mijn vraag stelde….) uit. Ik moest mezelf beheerdersrechten toekennen en 24 uur later kon ik verzamelfacturen (zakelijk) downloaden.

Bedankt voor je reactie, zij het wat laat. Zal wel door de vakanties komen ;-)

 

Reputatie 7
Badge +14

Op dit forum bespreken we alleen consumenten producten. Andere forumleden konden zich niets voorstellen bij deze vraag die nu blijkt over de zakelijke portal ging. Vandaar de verdiepende vraag van @Hajar . Fijn dat je er uit bent.

Reageer