Unlimited kosten kloppen niet na upgrade

  • 3 August 2023
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi!

Ik heb na upgraden van mijn abonnement van 10 Gb naar Unlimited even gecheckt hoeveel ik ging betalen, en Ipv de beloofde 25 eur Incl klantenkorting betaal ik net iets meer dan 27… weet iemand hoe dit zit? 

Waqqas 8 maanden geleden

Hallo @Emzie 

Naast unlimited heb je ook unlimited plus voor €27,50 maar zoals @CrisTien aangeeft kan het ook vanwege inflatiecorrectie zijn. In dat geval zou je ook met het 10GB abonnement 1-2 euro meer hebben betaald.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Emzie  zijn dat de 5g kosten soms?

Reputatie 7
Badge +14

Of heb je voor een maandelijks opzegbaar abonnement gekozen?

Hoi Eric, dank voor je antwoord! Ik zit nog aan een contract vast, dus kon alleen upgraden naar Unlimited. De optie 5g wel/niet zat er niet bij.. gek hè! 🤷🏻‍♀️ snap er ook niks van. Ik heb de klantenservice al gebeld maar die wisten het niet en gingen me terugbellen.. dat is nooit gebeurd.. 

Reputatie 7
Badge +14

@Emzie  De moderators kunnen je vast wel een verklaring geven.
Het kan ook te maken hebben met de Inflatiecorrectie ◀️ als je voor 01-10 een abonnement afsluit heb je daar mee te maken.

Ik zag dat bij verlenging je weer €25,- betaald voor unlimited.

Ik mag verlengen maar wacht tot na 1 oktober dan heb je het eerste jaar geen last van de inflatie 🤫😂

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Emzie 

Naast unlimited heb je ook unlimited plus voor €27,50 maar zoals @CrisTien aangeeft kan het ook vanwege inflatiecorrectie zijn. In dat geval zou je ook met het 10GB abonnement 1-2 euro meer hebben betaald.

Reputatie 7
Badge +5

€ 27,68 is het precieze bedrag na inflatie correctie van een 25€ abonnement.

Reageer