Verkeerde abonnement gefactureerd

  • 6 November 2023
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben naar de andere kant van de wereld verhuisd.

Daarop heb ik mijn sim-kaart naar het laagste bundel veranderd. Dat is bevestigd.

Maar mijn laatste factuur rekent gewoon nog het oude contract voor de volle mep door.

 

Ik heb nu meermaals via de chatbot geprobeerd, maar het is altijd weer ‘iedereen is bezet’ en ‘bel ons even'. Heb je enig idee hoeveel geld het bellen kost? Alleen al elke keer inloggen per SMS kost absurd veel.

 

Dan maar hier de vraag stellen. Kan een medewerker mij helpen met mijn laatste én toekomstige facturen voor telefonie?

Hajar van Odido 5 maanden geleden

Hi @Benha 

Wat leuk dat je bent verhuisd. Ben je daar voor een langere periode dan 4 maanden? Houdt er dan wel rekening mee dat je extra kosten kan maken als je meer tijd in het buitenland verblijft dan in Nederland. Op deze pagina kun je er meer over lezen. 

Wat betreft je factuur deze wordt altijd een maand vooruit berekend dus het kan zijn dat je aanpassing nog niet is verwerkt in de factuur die je hebt ontvangen. Ik wil dit voor je controleren dus zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Benha 

Wat leuk dat je bent verhuisd. Ben je daar voor een langere periode dan 4 maanden? Houdt er dan wel rekening mee dat je extra kosten kan maken als je meer tijd in het buitenland verblijft dan in Nederland. Op deze pagina kun je er meer over lezen. 

Wat betreft je factuur deze wordt altijd een maand vooruit berekend dus het kan zijn dat je aanpassing nog niet is verwerkt in de factuur die je hebt ontvangen. Ik wil dit voor je controleren dus zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer