Beantwoord

Waarom geen specificatie meer bij factuur

  • 29 June 2023
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Waarom ontbreekt sinds kort de specificatie bij mijn factuur? Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.

En waar kan ik deze specificatie dan vinden? Ik kan hem niet vinden op de website, nergens staat een verwijzing o.i.d.

Vriendelijk verzoek om, zoals vroeger, de specificatie samen met de factuur in één bestand beschikbaar te stellen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 June 2023, 12:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thijs Bennis 

Gaat je vraag over T-Mobile thuis of mobiel?

Bij mobiel zie ik ook de specificatie en bij thuis zit er geen specificatie bij maar als ik de factuur van eind vorig jaar pak dan zit daar ook geen specificatie bij.

Hallo @Waqqas , bedankt voor je reactie.

Het betreft T-Mobile mobiel. Tot voor enkele maanden zat er altijd een specificatie bij, nu niet meer. Bij de factuur wordt vermeld:

Specificaties worden apart getoond van de factuur. Voor sommige oudere facturen zijn deze onderdeel van het bestand.

Maar waar ik die specificatie dan kan vinden is niet duidelijk.

Reputatie 7
Badge +15

@Thijs Bennis

Via de app krijg je de factuur en specificatie in een PDF bestand, je kunt de factuur en specificatie ook inzien zonder het bestand te downloaden.

Via de website krijg ik dezelfde melding als jou maar als ik de factuur dan ga downloaden dan zie ik de factuur en specificatie beide in 1 PDF bestand.

Edit - er is momenteel ook een storing waarbij sommige klanten de specificatie niet krijgen te zien, T-Mobile is hiervan op de hoogte!

@Waqqas 

Via de app kan ik inderdaad ook de factuur en specificatie zien (onder twee tabbladen). Via de website krijg ik alleen de factuur.

Misschien komt het door de storing dat ik de specificatie niet te zien krijg, ik zal nog even afwachten.

Reageer