waarom werkt klachtbehandeling en klantenservice niet naar behoren

  • 10 August 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Onbeschoft

Rapporteren

Uit mijn hoofd 8 of negen jaar klant, nooit betalingsproblemen en al onze mobiele abonnementen bij T Mobile. Door een vergissing en aantal onduidelijkheden bleek er 1 termijn van €20 euro in al deze jaren niet betaald van 1 abonnement voor de tablet die we sinds kort van T Mobile hebben.
Tablet voldoet niet, heeft daarnaast problemen en werkt niet naar behoren.
Meer dan 47 uur bezig geweest met bellen en klantenservice en schriftelijk klachten ingediend die niet eens opgepakt of serieus genomen worden. En dus niets mee gedaan.
Want T Mobile heeft na enkele weken het abonnement geheel eenzijdig stopgezet en is bedrag voor 2 jaar inclusief apparaat etc ineensvolledig gaan vorderen en wil dan maarliefst een kleine €650 euro ineens ontvangen. Dan is hun oplossing en aanbod om ongeveer €500 te betalen, voor een eenmalig gemiste betaling van €20 dus en 8 jaar door een vergissing!!!! en een tablet die bovenal en nota bene juist niet naar behoren werkt!!!
Toen ik hier uiteraard niet mee akkoord ging hebben ze incassobureau ingeschakeld. En is ook het voorstel teruggenomen.
Ik moeten advocaat inschakelen en naar rechtbank.
Want ik ga uiteraard niet akkoord om dit soort bizarre bedragen te gaan betalen. En zeker niet vor een apparaatje in de winkel nu ongeveer 150 euro kost en niet naar behoren werkt!
Wat nog het meest vervelende was en is, dat ik nog zelden zo onbeschoft door meerdere medewerkers te woord ben gestaan. En dit na jaren trouwe klant te zijn geweest en zonder ook maar 1x betalingsproblemen.
Helaas kan ik niet al onze abonnementen stopzetten. Want dat had ik anders direct gedaan.
Ik raad iedereen aan nooit aan T Mobile te beginnen.
Want oplossen doen ze niets, en ik ben inmiddels een halve eeuw oud, en vind dat mensen bij de klantenservice op zijn minst respectvol en beleefd horen te zijn, en weiger om me zo onbeschoft en bizar te laten bejegenen.
Het is echt honds hoe deze jonge mensen zich gedragen.
Alles bij elkaar nu meer dan 65 uur kwijt en nu de advocaat en kosten nog, maar ik ga dit echt niet accepteren.


4 reacties

Ook nu zit ik weer 1 uur en 8 minuten in gesprek en vooral in de wacht!!! 

 

ik zit nu op ruim 49 uur!!!!!!!!!!

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @22maria22 , welkom bij de klant helpt klant community. 

 

Dat jij per ongeluk die factuur van €20  niet betaald hebt is niet aan t-mobile te verwijten. Je kunt wel heel boos worden,  maar een afsluiting van een abonnement en het daarna opzeggen van de overeenkomst soor t-mobile staat gewoon in de voorwaarden die je getekend hebt.

Als jouw dossier eenmaal bij het incassobureau ligt dien je hen te bellen. Klantenservice van t-mobile kan dan niets meer voor dat deel voor je doen. Dat is niet onbeleefd maar gewoon het gevolg dat jij de factuur niet hebt betaald en dit nu uit handen is gegeven.  Mochten het zover komen dat een rechter hieraan te pas komt, dan zijn de proceces kosten van t-mobile ook voor jou. Kijk dus even in de spiegel waar het allemaal begonnen is. Dat kan niet de slecht functionerende tablet zijn geweest. Die had je gewoon ter reparatie moeten aanbieden i.p.v. het vergeten af te betalen.

Dat jij per ongeluk die factuur van €20  niet betaald hebt is niet aan t-mobile te verwijten. Je kunt wel heel boos worden,  maar een afsluiting van een abonnement en het daarna opzeggen van de overeenkomst soor t-mobile staat gewoon in de voorwaarden die je getekend hebt.

Als jouw dossier eenmaal bij het incassobureau ligt dien je hen te bellen. Klantenservice van t-mobile kan dan niets meer voor dat deel voor je doen. Dat is niet onbeleefd maar gewoon het gevolg dat jij de factuur niet hebt betaald en dit nu uit handen is gegeven.  Mochten het zover komen dat een rechter hieraan te pas komt, dan zijn de proceces kosten van t-mobile ook voor jou. Kijk dus even in de spiegel waar het allemaal begonnen is. Dat kan niet de slecht functionerende tablet zijn geweest. Die had je gewoon ter reparatie moeten aanbieden i.p.v. het vergeten af te betalen.

Werk jij bij T Mobile Eric?  Je schrijft namelijk zoals de laatste medewerker die ik sprak

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @22maria22 

Nee, je praat hier met andere klanten. Er zijn ook moderators van t-mobile. Die herken je aan de TAF na hun naam. Maar zoals je al van de medewerkers van t-mobile gehoord hebt, eenmaal bij incassobureau,  dan is dat het aanspreekpunt. Daar veranderd dit forum niet zoveel aan.  

Reageer