iPhone 15 series [verwachtingen]

  • 12 September 2023
  • 6 reacties
  • 2008 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Odido Superuser
  • 158 reacties

Vanavond is het zover, de live stream van Apple! Waarin de nieuwe iPhone series worden gepresenteerd! Dit jaar is het de iPhone 15 series, en er zijn veel verwachtingen voor deze series. 

We gaan nu de laatste iPhone 15 (pro) geruchten in het kort doornemen. En kijken morgen of deze geruchten ook juist zijn.

  1. Titanium behuizing voor de iPhone 15 Pro en 15 Pro Max en afgeronde hoeken voor alle modellen. Gurman heeft via X gedeeld dat de pro series voorzien worden van een titanium behuizing. Hierdoor wordt het toestel nog sterker en wel 10% lichter dan zijn voorganger. Naast de titanium behuizing krijgt de 15 series ook afgeronde hoeken. Deze zitten aan de achterkant van het frame naar het glas toe, hierdoor voelt het toestel prettiger aan in de hand.
  2. De nieuwe A-17 chip. Bij een nieuwe iPhone hoort ook een nieuwe chip (waarschijnlijk enkel de pro modellen). Deze chip is vooral energiezuiniger dan zijn voorganger. De batterijduur van de 14 modellen waren al heel goed, en daar doet Apple nog een schepje boven op.
  3. De nieuwe actie knop op de pro modellen. De mute slider gaat verdwijnen op de 15 Pro (Max) en wordt vervangen voor een actie knop waarmee je zelf kan instellen wat deze knop precies doet. 
     

     

  4. Dynamic Island voor alle iPhone 15 modellen. Ook krijgen alle toestellen in de 15 serie de Dynamic Island, hierdoor wordt de functionaliteit van de Dynamic Island uitgebreid. Wel blijven de 15 en 15 plus een 60hz scherm houden. 
  5. Een verbeterde camera voor de iPhone 15 Pro (Max). Deze krijgen een ultra wide camera en een telelens. Hierdoor kan je nog meer inzoomen op een foto zonder detail verlies. 

Natuurlijk zijn dit geruchten, en is niet zeker of al deze geruchten waar zijn! Waar kijk jij het meest naar uit in de nieuwe iPhone series? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik zit er al klaar voor😂 hoogstwaarschijnlijk zal ik hem niet kopen. denk ik🫣 weet ik zeker😂
Deze telefoon wordt mega duur en mijn 12 pro Max is nog als nieuw.

IOS 17.0: De software update gebruikt ik al (developer Beta) werkt goed maar weinig nieuws. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik zit er al klaar voor😂 hoogstwaarschijnlijk zal ik hem niet kopen. denk ik🫣 weet ik zeker😂
Deze telefoon wordt mega duur en mijn 12 pro Max is nog als nieuw.

IOS 17.0: De software update gebruikt ik al (developer Beta) werkt goed maar weinig nieuws. 

Ik ben ook erg bang voor de prijzen inderdaad, wordt met het jaar duurder in Europa. In USA blijven ze redelijk gelijk.. jammer dat ze nooit de prijzen terug hebben gebracht. Qua iOS 17 moet ik je gelijk vinden, ik zie hierin weinig veranderingen. Ik denk vooral dat ze achter de schermen druk bezig zijn met het toevoegen van functies voor de Dynamic Island die pas geactiveerd worden bij de 15 series release. 

Reputatie 7
Badge +14

Zucht ik heb de Watch 7 maar de 9 Phoe hè ik ben in love 🥰 

Reputatie 4
Badge +1

Zucht ik heb de Watch 7 maar de 9 Phoe hè ik ben in love 🥰 

Is die zoveel veranderd? Nee toch? 

Reputatie 7
Badge +14

@Occaj Nee Watch is bijna niet veranderd maar de mogelijkheden wel! 

Nu heb ik de watch cellular 7. 

Reputatie 4
Badge +1

@Occaj Nee Watch is bijna niet veranderd maar de mogelijkheden wel! 

Nu heb ik de watch cellular 7. 

Oh haha, fijn dat je zo enthousiast bent! Zag dat de Europese prijzen mee vielen. Niet heel veel duurder geworden. 

Reageer