Logo of naam eerst?

  • 14 October 2023
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Iedereen heeft wel eens gehoord van deze eeuwenoude vraag: wat kwam er eerst, de kip of het ei? Biologen en filosofen kunnen beiden geen duidelijk antwoord geven, maar ik weet dat de Odido community het kan. Ik heb namelijk een soortgelijke vraag: wat kwam er eerst, de Odido naam of het Odido logo?

 

Hoe men het ook bekijkt, het Odido logo is te perfect voor zo’n naam. Toen ik het voor het eerst zag activeerde het de juiste hormonen in mijn brein, en ik kon niks anders voelen dan pure waardering voor dit hoogtepunt van design. Dit bracht mij tot de vraag: heeft T-Mobile haar naam veranderd toen een genie dit logo op aarde bracht, of kwam de naam eerst en was het gewoon voorbestemd?

 

Als Jason van Odido (en anderen) hier een antwoord op weet te geven zou ik dat erg waarderen. Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Ze hebben hier meer dan een jaar in het geheim aan gewerkt,  dat is al een uitdaging op zich. Het zal een kwestie van wennen zijn voor het grote publiek,  maar ik vind het een naam die er inderdaad goed uitziet en verfrissend is. 

Reageer