Welk toestel heb je, en waarom?

  • 8 September 2023
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Odido Superuser
  • 158 reacties

Hey😁,

Het leek mij een super leuk idee om een topic te starten over toestellen binnen Odido. Dit kan namelijk ook super handig zijn voor mensen die een nieuw toestel kopen😋.

 

​​​​​​Welk toestel gebruik jij momenteel en waarom heb je ervoor gekozen?

Momenteel gebruik ik zelf de Samsung S23, na heel veel wisselen tussen Android toestellen en Apple wilde ik toch iets waarmee ik jaren verder kan. En dit was dus mijn S23, een compacte telefoon met goede camera's! 

 

​​​​​​Ik ben benieuwd wat jouw keuze is en waarom. ​​​​​

 

​​​​​​


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Occaj Goedemorgen, in je account staat IPhone 13?😂 leuk onderwerp dat dan weer wel! 

Ik had een Erikson ooit eens tot TM met de 3G kwam. Onmiddellijk  mijn abonnement afgekocht en die prachtige IPhone aangeschaft. (Wat was ik gelukkig😂 ik ben absoluut geen Android fan en zal onder geen enkele voorwaarde nog overstappen. 

De telefoons zijn mooi maar de software is ruk🫣 

Inmiddels ben ik bij iPhone 12 Pro Max,Watch 7 en iPad Pro 11.  De iPhone 15 wordt dinsdag aangekondigd ben reuze benieuwd maar ga hem niet kopen. 
Ik draai al op Beta 17 dat bevalt goed.

 ik bezit ook nog een 8+ die software gaan ze niet meer updaten dus daar ga ik wel een vervanger voor zoeken,  omdat ik fan ben van de homeknop denk ik dat het een SE 3 wordt. Niet duur en gaat nog heel wat jaartjes mee.

Groetjes van een Apple fan! 

Reputatie 4
Badge +1

Hallo @Occaj Goedemorgen, in je account staat IPhone 13?😂 leuk onderwerp dat dan weer wel! 

Ik had een Erikson ooit eens tot TM met de 3G kwam. Onmiddellijk  mijn abonnement afgekocht en die prachtige IPhone aangeschaft. (Wat was ik gelukkig😂 ik ben absoluut geen Android fan en zal onder geen enkele voorwaarde nog overstappen. 

De telefoons zijn mooi maar de software is ruk🫣 

Inmiddels ben ik bij iPhone 12 Pro Max,Watch 7 en iPad Pro 11.  De iPhone 15 wordt dinsdag aangekondigd ben reuze benieuwd maar ga hem niet kopen. 
Ik draai al op Beta 17 dat bevalt goed.

 ik bezit ook nog een 8+ die software gaan ze niet meer updaten dus daar ga ik wel een vervanger voor zoeken,  omdat ik fan ben van de homeknop denk ik dat het een SE 3 wordt. Niet duur en gaat nog heel wat jaartjes mee.

Groetjes van een Apple fan! 

Haha foutje, ooit gekopieerd van T2 forum haha. Even aanpassen. 

 

Zo wat een geschiedenis! Leuk om te lezen, jaa de iOS17 Beta draait soepel he? Ik had de developer beta destijds op mijn 14 pro. Zelf ook erg benieuwd naar de 15. 

 

Ook stiekem benieuwd naar de Pixel 8 pro 😋 daar is de software trouwens niet ruk hoor met vannila Android. Is echt de iPhone onder de Androids.

Ik heb een prepaid kaartje van odido en gebruik een Samsung galaxy A2 core. Een jaar of 4 geleden voor 9 tientjes gekocht, en ben er nog steeds erg tevreden over.

Het apparaat is lekker uitgekleed, dus geen overbodige poespas, maakt prima foto's die niet belachelijk grote bestanden opleveren, en werkt tot nu toe feilloos. Maar het meest tevreden ben ik over de batterij. 

Ook na 4 jaar nog steeds op de originele batterij, en ik denk dat ieder hyper modern toestel hier wel iets van kan leren:

 

Zoals je ziet heeft het toestel er in de afgelopen dagen 46 uur over gedaan om van 100% naar 74% batterij te zakken. Ik laad hem meestal na een dag of 5 op als hij onder de 50% batterij gezakt is, maar het komt ook wel voor dat ik hem na een hele week pas oplaad waarbij hij dan nog steeds meestal wel op de 40% lading zit.
Daar kunnen de meeste telefoons van 1300 euro niet aan tippen dacht ik zo! Hij draait elke app prima, dus super tevreden over deze telefoon die echt bij mij past!

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb een prepaid kaartje van odido en gebruik een Samsung galaxy A2 core. Een jaar of 4 geleden voor 9 tientjes gekocht, en ben er nog steeds erg tevreden over.

Het apparaat is lekker uitgekleed, dus geen overbodige poespas, maakt prima foto's die niet belachelijk grote bestanden opleveren, en werkt tot nu toe feilloos. Maar het meest tevreden ben ik over de batterij. 

Ook na 4 jaar nog steeds op de originele batterij, en ik denk dat ieder hyper modern toestel hier wel iets van kan leren:

 

Zoals je ziet heeft het toestel er in de afgelopen dagen 46 uur over gedaan om van 100% naar 74% batterij te zakken. Ik laad hem meestal na een dag of 5 op als hij onder de 50% batterij gezakt is, maar het komt ook wel voor dat ik hem na een hele week pas oplaad waarbij hij dan nog steeds meestal wel op de 40% lading zit.
Daar kunnen de meeste telefoons van 1300 euro niet aan tippen dacht ik zo! Hij draait elke app prima, dus super tevreden over deze telefoon die echt bij mij past!

Dat is netjes! De Galaxy toestellen zijn over het algemeen goed ja! Wat fijn dat je toestel zo goed bevalt 😄

Reputatie 7
Badge +3

Ooit begonnen met een Motorola T60 en daarna een L6. Toen een Samsung Star 5230 en daarna op Android overgestapt. Een Samsung Galaxy Young. Vervolgens vele jaren een Nokia 6.1 met Stock Android totdat deze echt te traag werd.

Nu al enkele jaren een Samsung Galaxy S20 FE 4G, topklasse prestaties voor een middenmoter prijs en dat toestel gebruik ik nog dagelijks met veel plezier. Blijft snel, prima camera, krijgt nog steeds updates en 5G mis ik niet, dat is pas noodzakelijk als de 3,5 GHz band geactiveerd wordt.

Reageer