[WINACTIE] Doe mee met de Magenta Mystery Game!

  • 19 October 2022
  • 62 reacties
  • 11514 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

 

We hebben een spannende Surprise voor je, raad mee en win!

 

Bij T-Mobile hebben we geregeld iets nieuws, we zijn altijd opzoek naar innovatie en pakken groots uit. Speciaal voor jullie start vandaag de Magenta Mystery Game! Ik geef je drie video’s vol met hints om het raadsel op te lossen.

 

Veel meer kan ik er nu nog niet over vertellen, behalve: het wordt lastig maar erg leuk. En je moet goed kijken en luisteren naar de video’s, anders mis je de hints 😉.


Natuurlijk valt er ook iets te winnen, je maakt namelijk kans op een prijzenpakket t.w.v. 100 euro! Bekijk nu snel de eerste en tweede video in de reacties hieronder en wie weet maak jij kans op de te-gekke prijs! 

 

F.A.Q
Hoeveel video’s komen er? 

Er zullen drie video’s komen, 24 oktober zal de eerste verschijnen. 31 oktober zal de tweede video komen en op 7 november zal de onthulling zijn. 

 

Hoeveel hints zitten er in de video?

Er zitten meer hints in de video’s dan je zult verwachten, maar hoeveel precies kan ik je niet vertellen. Kijk en luister heel goed en wie weet vindt jij alle hints! Succes.

 

Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt de voorwaarden om mee te doen vinden op onze website.

 

Ik wens je heel veel succes met het raden, weet je het antwoord? Laat dan een reactie achter in de comments!

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Yes! Het is eindelijk zover. Ik mag eindelijk bekend maken wat voor Suprise we voor je in petto hebben, ben je benieuwd? Check dan snel de video! 
 


Had jij alle hints gevonden? 👀 Mocht je de vorige video's willen zien, je kunt ze natuurlijk altijd terug kijken! 
 

 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen! En check de Community regelmatig, want wellicht hebben wij binnenkort weer een Surprise voor je! 😎 

 

De winnaar(s) hebben inmiddels bericht van mij ontvangen, dus check snel of je een privebericht van mij hebt gehad hier op de Community. 

 

@Catz, @Kyliee, @Karperhaai thys, @Ringhilescu, @Empo, @Welpje12, @J.Jelmer, @CrisTien, @Segeren, @Gijsch, @Joshua huigen, @Robinverm, @ROLENSKY, @Willem Twigt, @cris77, @TTT24, @fares1980, @TMTV, @J. Vink, @Hcc-lid, @Jumpulli, @Rbeltman, @Torrentia, @Koko.moon, @8Wicky8, @Ton Ny, @Shilka, @Seccie, @lindsen88, @Rahoul, @scsft 

Bekijk origineel

62 reacties

In de 1e video laat een vrouw aan een man iets op haar telefoon zien en daarna dansen ze samen. Net alsof ze een prijs heeft gewonnen 

Ik zie in de eerste video een vrouw met een mok achter de verteller langslopen, diezelfde vrouw trekt in de tweede video de jas uit en doet een andere jas aan.

 

Ik denk dat er een andere reclame wordt gelanceerd, mogelijk in combinatie met een nieuwe huisstijl.

5G

Waarschijnlijk dat ze overgaan op groene energie

Er zijn enkele roze voorwerpen te zien in de video.

Ik zie in de eerste video een vrouw die iets heeft gewonen of goede nieuws heeft gekregen, en in de tweede zie ik een vrouw die haar jas uitdoet om een andere aan te doen dus misschien het gaat over rebranding of zoiets, ik zie ook veel planten hier en daar, kan ook iets te maken hebben met duurzaamheid, en last but not least (in de tweede video) de 5G lampjes ding heeft mijn aandacht getrokken dus maybe betere 5G coverage .

Reputatie 6
Badge +3

Wellicht zijn jullie al aan het genieten van de pepernoten, want sinterklaas en zijn pieten komen bijna weer in het land. Maar daarvoor zijn we eerst nog bezig met de Magenta Msytery Game. Ik zie en hoor wat jullie niet zien en dat is... Het antwoord!

 

Een beetje flauw natuurlijk, maar ik heb hele goeie antwoorden gezien! Twee van jullie zitten zelfs al in de buurt van wat het antwoord moet zijn. Het heeft niets te maken met (eventuele) groene energie of een naamswijziging, maar waar het wel mee te maken heeft moeten jullie raden!


Willen jullie nog een poging wagen? Wellicht winnen jullie dan wel het Magenta Mystery prijzenpakket T.W.V van maar liefst. 100 euro! Ook hebben we nog twee extra prijzen weg te geven, dus heel veel succes!

Willen jullie nog een poging wagen? 👀 @Catz, @Kyliee, @Karperhaai thys, @Ringhilescu, @Empo, @Welpje12, @J.Jelmer, @CrisTien, @Segeren, @Gijsch, @Joshua huigen, @Robinverm, @ROLENSKY, @Willem Twigt, @cris77, @TTT24, @fares1980, @TMTV, @J. Vink, @Hcc-lid, @Jumpulli, @Rbeltman, @Torrentia & @Koko.moon 

Een prepaid surprise ? 

Reputatie 1

PrePaid Surprise is het online spel voor PrePaid klanten van T-Mobile. Meespelen betekent gegarandeerd gratis MB's, extra belminuten, sms'jes of PrePaid tegoed!!! (Even goed gegoogled) :))

Reputatie 1

PrePaid Surprise is het online spel voor PrePaid klanten van T-Mobile. Meespelen betekent gegarandeerd gratis MB's, extra belminuten, sms'jes of PrePaid tegoed!!!  (Even goed gegoogled) :))

Prepaid surprise 🎉 

Reputatie 1

Maar prepaid surprise bestaat al sinds 2019. Dus dat zal het niet zijn. Kunnen we misschien allemaal meedoen met de verrassingswebsite ivm een samenwerking?

Prepaid surprise wordt in een nieuwe jasje gestoken met Augmented Reality?

Prepaid klanten kunnen nu ook snel wisselen van wifi naar 5G zonder een bundel te kopen.

De website van prepaid surprise krijgt een nieuwe naam en word verbeterd voor 5 G

Ik denk dat je prepaid surprise nu ook met anderen kan spelen.

Ze nemen Ben en Tele2 over Vandaar dat Tele 2 mij al heeft laten overstappen.

En Iedereen wordt verbonden via een systeem waardoor veel antennes kunnen verdwijnen en dat scheelt weer stroom.

Prepaid surprise. Heerlijk een spelletje spelen.

Je gaat lekker zitten, ik zie een zapper in je hand, my guess is: T-mobile 5G voor Thuis komt er aan! Lekker thuis internet met 5G binnen/buiten router?

In het tweede filmpje komt een vrouw binnenlopen. Ze doet haar jas uit en een andere jas aan.

T-mobile krijgt een nieuw jasje, oftewel een nieuw uiterlijk?

Reputatie 7
Badge +4

Nou, met zulke goede hints moet het vast toch wel lukken? Ik kon de hints in ieder geval niet uit de filmpjes halen, maar dat komt natuurlijk vast omdat ik geen prepaid klant ben 😋

PrePaid Surprise komt vanwege de feestdagen met extra leuke prijzen

5g 😎 

De test met mijn prepaid kaart in de 5G fritzbox gaat als een speer.

Voor een paar euro een hele dag 5G handig voor beurzen en demonstraties van onze domotica club.

domotica-iot.hcc.nl

 

Reputatie 1

Nog een poging: t-mobile Uit & Thuis!

(De Planten, de jaswissel, andere stoel (op bezoek), jas uit, waar je ook bent, altijd supersnel internet!

 

Reageer