2FA verwijderen

  • 9 November 2023
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Onlangs heb ik een nieuwe simkaart ontvangen nadat mijn oude telefoon (met simkaart) helaas gesneuveld is. Om deze simkaart te activeren moet ik inloggen in mijn Odido. Echter wordt hiervoor een verificatiecode gestuurd naar mijn vorige mobiel (welke dus gesneuveld is). Hoe gaan we dit oplossen? Ik ben momenteel al twee dagen offline en er staat een hoop gekoppeld aan mijn telefoonnummer. 

Hajar van Odido 5 maanden geleden

Hi @MatsHeij 

Dit is een openbaar forum dus je kan geen hier persoonsgegevens delen. Je geeft aan dat het om een zakelijk account gaat en dus kun je het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Als bellen niet lukt dan kun je op deze pagina andere service kanalen vinden. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MatsHeij 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders kunnen we je account verwijderen zodat je een nieuw account kan aanmaken en opnieuw je 2FA instellen. Je kan zelf kiezen voor sms of authenticatie app. Als je jouw klantnummer toevoegt aan je profiel dan kan ik of een collega je verder helpen. 

We horen het graag als je klantnummer is toegevoegd. 

Hallo, mijn simkaart zou gisteren eindelijk geactiveerd worden, maar ik ben nog steeds compleet offline… Kun je eens nakijken waar het misgaat? 

 

-

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MatsHeij 

Dit is een openbaar forum dus je kan geen hier persoonsgegevens delen. Je geeft aan dat het om een zakelijk account gaat en dus kun je het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Als bellen niet lukt dan kun je op deze pagina andere service kanalen vinden. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Ik probeer al ruim 1.5 uur een medewerker via de chat te krijgen, maar deze is continu bezet. Zakelijke klantenservice is sowieso niet via chat te bereiken krijg ik te horen. Aangezien ik niet kan bellen kan ik dus niet in contact komen met de klantenservice. Hoop dat dit via een andere manier spoedig kan worden opgelost? 

Reageer