Beantwoord

2FA via google app Authenticator werkt niet


Op welke wijze kan ik dan opnieuw inloggen als 2 FA via google app Authenticator niet werkt.

icon

Beste antwoord door Chris Reek 15 March 2024, 13:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Chris, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat de authenticator app niet werkt. We kunnen 2FA voor je wijzigen naar SMS, zodat je later opnieuw een app kan instellen. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels voor je heeft gedaan. Is het gelukt om 2FA nu via SMS te ontvangen? 😄

Hi Chris, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat de authenticator app niet werkt. We kunnen 2FA voor je wijzigen naar SMS, zodat je later opnieuw een app kan instellen. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels voor je heeft gedaan. Is het gelukt om 2FA nu via SMS te ontvangen? 😄

 

Ja, dat is inmiddels opgelost.

Heel erg graag wil ik ook af van die authenticator-check. Hij werkt al weken niet en ik wil toch wel heel graag mijn account en mijn app goed en snel inkunnen. Kan het ook anders? Via SMS of helemaal niet?

 

Alvast dank!

Met groet,

Monique

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @MoniqueYvette, ik zie dat je twee abonnementen in 1 Mijn Odido hebt gekoppeld; 24 en 86 op het eind. Op welk van deze nummers wil je je 2FA code voortaan ontvangen? Laat het me maar weten, dan wijzig ik 2FA naar SMS naar deze nummers! 

Graag naar het nummer met 24 op het eind. Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MoniqueYvette, ik heb ze zojuist gewijzigd. Als je vanaf nu inlogt op Mijn Odido, ontvang je de verificatiecode op het nummer met 24. Kan misschien een half uurtje duren voordat het systeem dit heeft verwerkt. Laat je het me weten als je merkt dat het is gelukt? Voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄

Het werkt, bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig @MoniqueYvette! 🙌🏻

bij mij werkt de 2FA ook niet, hoe kan ik verder komen? kan het bij mij ook omgezet worden naar sms verificatie?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sjoerd c, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens:

  • Gaat het om een mobiel abonnement? Dan graag je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het om Internet + TV? Dan graag je klantnummer (ABC12345), geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het 06-nummer waarop je de SMS wil ontvangen

Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Reageer