Beantwoord

30 dagen

  • 19 March 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Gisteren wou ik een samen Unlimited toevoegen aan mijn abbonement. Was bijna klaar met bestellen. Moest alleen nog afrekenen via iDeal. Toen er wat tussen kwam. Dus dacht in de avond ik begin mijn order opnieuw. Nu kom ik uit bij het afrekenen. Krijg ik een melding dat er de afgelopen 30 dagen al een abbonement is besteld en dat ik de aankomende 30 dagen geen abbonement kan bestellen. Vandaag naar de winkel geweest en zelfde melding. Heb de afgelopen 30 dagen geen abbonement bestelt. Hij geeft dit denk ik aan omdat ik gisteren die order niet helemaal heb afgemaakt. Hij zal nog wel in het systeem staan ofzo.. is hier nou helemaal niks aan te doen odido? Heb geen zin om 30 dagen te moeten wachten hiervoor 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 20 March 2024, 12:04

Bekijk origineel

2 reacties

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Luckuerten, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je meerdere bestellingen bij ons had gedaan, maar dat deze allemaal zijn geannuleerd. Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat er een nieuwe bestelling is geplaatst voor de Apple iPhone 15 128GB in het Zwart, kan dat kloppen? Deze order is ook gelukt. Begrijp ik het goed dat het inmiddels allemaal is gelukt of had je nog hulp vanuit onze kant nodig? Laat het dan gerust weten! 😁

Reageer