Abbonement koppelen

  • 18 March 2024
  • 4 reacties
  • 19 Bekeken

Goedemiddag

Ik krijg een fout bij het willen koppelen met behulp van toegestuurde verificatiecode. "Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens". Probeer het al dagen maar zonder resultaat. Vorige week meermalen met Odido contact gehad omdat ik dubbel betaalde, bleek bij aansluiten glasvezel dat DSL abbonement niet beëindigd was. Deze is door jullie alsnog beëindigd/losgekoppeld. Daarop is mij verteld om abbonement opnieuw te koppelen zodat glasvezel abbonement aan mijn account gekoppeld zou worden. Echter dit werkt niet vrijdag werd gesteld dat het een algehele storing betreft die kennelijk nog steeds niet opgelost is? Kan iemand hier iets betekenen?

Marciano van Odido 1 maand geleden

Hi Winkel, geen dank en fijn dat het werkt! Feedback is altijd welkom. Ik ben zelf van Mobiel, dus ik weet niet wat er precies met DSL, Glasvezel, Viaplay en ESPN is gebeurd, maar ik heb mijn collega @Teresa van Odidodit voor je na te kijken. Zij komt zo snel mogelijk bij je terug. 

Wat betreft klachten daar is de Community niet de ideale plek voor, omdat het vooral een klant-helpt-klant Community is en zij je hier uiteraard niet bij kunnen helpen. Echter staan wij hier wel altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen waar we kunnen. Facebook en X zijn hier wel goede kanalen voor. Mijn direct collega's zitten daar voor je klaar en zij doen er ook alles aan om verder te helpen. Wacht even op Teresa, dan komt de rest vast goed! 😊

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Winkel, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zag alsnog een Mijn Odido-account gekoppeld staan aan een oud abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Dag Marciano, top! Het werkt. Dus heel fijn. Maar als ik een klein stukje feedback mag geven. Het komt niet heel sterk over van Odido (en dan druk ik het even netje uit) dat ik meerdere maanden dubbel betaal. Daar zelf voor aan de bel moet trekken. Mijn ‘oude’ abonnement verwijderd wordt waaraan mijn Viaplay en ESPN abonnement gekoppeld zaten die vervolgens dus niet meer werkte. Ik daarop mijn huidige abonnement niet gekoppeld kreeg. Dit alles me 4 of 5 hele lange telefoongesprekken heeft gekost en ik uiteindelijk via een community mijn probleem opgelost moet krijgen. Als ik daar dan vervolgens een klacht over wil indienen blijkt dat jullie ook voor klachten ook naar de service pagina verwijzen of voorstellen dat ik dan maar een berichtje via facebook of X moet sturen. Het voelt allemaal niet erg praktisch en klantvriendelijk. Maar in ieder geval fijn dat het weer werkt. Nu nog hopen dat jullie de dubbel betaalde kosten netjes crediteren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Winkel, geen dank en fijn dat het werkt! Feedback is altijd welkom. Ik ben zelf van Mobiel, dus ik weet niet wat er precies met DSL, Glasvezel, Viaplay en ESPN is gebeurd, maar ik heb mijn collega @Teresa van Odidodit voor je na te kijken. Zij komt zo snel mogelijk bij je terug. 

Wat betreft klachten daar is de Community niet de ideale plek voor, omdat het vooral een klant-helpt-klant Community is en zij je hier uiteraard niet bij kunnen helpen. Echter staan wij hier wel altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen waar we kunnen. Facebook en X zijn hier wel goede kanalen voor. Mijn direct collega's zitten daar voor je klaar en zij doen er ook alles aan om verder te helpen. Wacht even op Teresa, dan komt de rest vast goed! 😊

Reputatie 6
Badge +2

@Winkelr82 Fijn om te lezen dat je weer toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving. @Marciano van Odido heeft mij gevraagd of ik met jou mee wil kijken betreft Viaplay en ESPN, dit doe ik uiteraard graag! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit, maar ik zie zelf geen dubbele kosten. In jouw nieuwe abonnement staat het Viaplay + ESPN pakket sinds 15 maart aan, de facturatie gaat vanaf deze datum van start en zal zichtbaar zijn op de factuur van april. 

Laat je mij weten wat je precies bedoelt? Ik zoek het graag voor je uit! 

Reageer