-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Goedemiddag
Ik krijg een fout bij het willen koppelen met behulp van toegestuurde verificatiecode. "Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens". Probeer het al dagen maar zonder resultaat. Vorige week meermalen met Odido contact gehad omdat ik dubbel betaalde, bleek bij aansluiten glasvezel dat DSL abbonement niet beëindigd was. Deze is door jullie alsnog beëindigd/losgekoppeld. Daarop is mij verteld om abbonement opnieuw te koppelen zodat glasvezel abbonement aan mijn account gekoppeld zou worden. Echter dit werkt niet vrijdag werd gesteld dat het een algehele storing betreft die kennelijk nog steeds niet opgelost is? Kan iemand hier iets betekenen?
Hi Winkel, geen dank en fijn dat het werkt! Feedback is altijd welkom. Ik ben zelf van Mobiel, dus ik weet niet wat er precies met DSL, Glasvezel, Viaplay en ESPN is gebeurd, maar ik heb mijn collega @Teresa van Odidodit voor je na te kijken. Zij komt zo snel mogelijk bij je terug.
Wat betreft klachten daar is de Community niet de ideale plek voor, omdat het vooral een klant-helpt-klant Community is en zij je hier uiteraard niet bij kunnen helpen. Echter staan wij hier wel altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen waar we kunnen. Facebook en X zijn hier wel goede kanalen voor. Mijn direct collega's zitten daar voor je klaar en zij doen er ook alles aan om verder te helpen. Wacht even op Teresa, dan komt de rest vast goed!
Bekijk origineel