Beantwoord

Abonnement koppelen account

  • 20 February 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Ik kan mijn abonnement internet thuis niet koppelen aan mijn account. Hij geeft een foutmelding dat mijn gegevens niet kloppen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 February 2024, 12:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Snaar, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld stond aan je e-mailadres. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem een half uurtje de tijd om dit te verwerken en dan kan je zometeen via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Ik heb het zojuist geprobeerd maar hij wil nog steeds mijn abonnement niet toevoegen van internet thuis. 
 

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

 

dit is wat er staat.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Snaar, dan ga ik voor je checken of alles goed staat ingesteld en of de gegevens overeenkomen. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook gelijk aangeven met welk e-mailadres je inlogt?

Ik zie je bericht graag tegemoet komen, dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Reageer